اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میاندوآب:

دشمن به دنبال تغییر اندیشه دانشجویان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه میاندوآب گفت: دشمن در توطئه‌های جدید خود به دنبال تغییر در فکر و اندیشه دانشجویان است.

دشمن به دنبال تغییر اندیشه دانشجویان است

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب رسول سیدتاج الدینی در جلسه ستاد آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها اظهار داشت: در شرایط حاضر تقویت مبانی فکری، دینی و معرفتی دانشگاهیان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی افزود: مراکز علمی دانشگاه‌ها، اصلی‌ترین محل فرهنگ‌سازی در جامعه و یکی از میدان‌های اصلی انقلاب هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه دانشگاه‌ها قوه عاقله و موتور متحرک نظام هستند، اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در شرایط حاضر جنگ نرم را در پیش گرفته‌اند و برای تغییر ذائقه‌های علمی دانشگاهیان تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها همیشه در راس توجه دشمنان قرار دارند و دشمن همیشه سعی در نفوذ به دانشگاه‌ها دارد، تصریح کرد: روسای دانشگاه‌ها باید مطالبات مقام معظم رهبری را اولویت امورات خود قرار دهند و به آن‌ها جامه عمل بپوشانند.

سیدتاج الدینی با اشاره به تلاش دشمنان نظام و انقلاب در بهره‌گیری از ابزارهای فرهنگی در ترویج فرهنگ غربی بیان داشت: تحصیل‌کردگان، اساتید و دانشجویان باید با راهکارهای عملی و برنامه‌ریزی مناسب و متناسب با نیازهای دانشجویان در حوزه فرهنگی و دینی تلاشی مضاعف کرده و در روشنگری جوانان و ارتقای بینش عقیدتی و دینی جوانان و جذب دانشجویان به مسائل دینی تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد از حربه فرهنگی علیه ملت ما استفاده کند و از این طریق بین نسل جوان دانشگاهی و مردم، فاصله و شکاف ایجاد کند.

به گفته سیدتاج الدینی برای مقابله با این حربه و همچنین خنثی‌کردن توطئه دشمن باید با تمام وجود مجاهدت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تمام موانعی که دشمنان در مقابل کشور ما ایجاد کردند ما شاهد پیشرفت روزافزون کشورمان در تمام عرصه‌های علمی و فناوری در دنیا هستیم.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول