اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم خبر داد

درمان 50 هزار نفر در مراکز بهداشتی درمانی جم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم از درمان 50 هزار نفر در مراکز بهداشتی درمانی جم در پنج ماه نخست امسال خبر داد.

درمان 50 هزار نفر در مراکز بهداشتی درمانی جم

احمد قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است و این از افتخارات انقلاب اسلامی است و مردم باید در این ایام از عملکرد مسئولان مطلع شوند.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان و بهبود شاخص‌های بهداشتی و درمانی از مهم‌ترین اولویت‌های شبکه بهداشت در سال جاری است که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم با اشاره به اقدامات این شبکه در یک سال اخیر خاطر نشان کرد: خرید دستگاه‌های آزمایشگاهی برای آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی درمانی جم و ریز، خرید تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، خرید دارو برای توزیع رایگان در خانه‌های بهداشت، تعمیر و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و استانداردسازی خانه‌های بهداشت و راه‌اندازی مرکز پیام اورژانس 115 و همچنین راه‌اندازی خانه‌های بهداشت استیجاری روستاهای قائدی و اسلام‌آباد از جمله این برنامه‌هاست.

قاسمی تصریح کرد: احداث خانه بهداشت روستاهای شهر خاص و قائدی با پیشرفت فیزیکی 80 درصد، احداث سرایداری مرکز بهداشتی درمانی کوری حیاتی، احداث 2 واحد خانه سازمانی برای مرکز بهداشتی درمانی ریز، راه‌اندازی سامانه سلامت ایرانیان و خرید 30 دستگاه کامپیوتر برای خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی و اجرای طرح بهسازی روستایی نیز از دیگر اقدامات این شبکه است.

وی افزود: تامین اعتبار احداث اورژانس 115 شهری جم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، تامین اعتبار توسعه ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی، تامین اعتبار برای احداث خانه بهداشت روستای اسلام‌آباد در کمیته برنامه‌ریزی جم و تامین اعتبار برای احداث خانه بهداشت روستای گندمزار در کمیته برنامه‌ریزی نیز از جمله این اقدامات است.

قاسمی ابراز داشت: تامین اعتبار احداث خانه بهداشت روستای دره‌بان در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان جم، اختصاص اعتبار تعمیر و تجهیز خانه‌های بهداشت در کمیته برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبار تکمیل و تجهیز خانه‌های بهداشت شهر خاص و قائدی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان جم نیز از دیگر اقدامات این شبکه است.

رئیس شبکه بهداشت جم یادآور شد: اورژانس شهرستان جم همواره حضور فعالی در مناطق مختلف داشته و تعداد ماموریت اورژانس 115 برای امدادرسانی 393 مورد است.

قاسمی بیان کرد: تعداد حضور پزشک در خانه‌های بهداشت برای ویزیت بیماران نیز 583 مورد اعلام شده است.

وی از درمان 50 هزار نفر در مراکز بهداشتی درمانی جم خبر داد و اذعان داشت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد مراجعین به مرکز بهداشتی درمانی و معاینه و درمان توسط پزشک بیش از 50 هزار نفر بوده است.

قاسمی گفت: از تمام ظرفیت موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول