اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان:

مشکل احداث مراکز بهداشتی و درمانی در زنجان زمین است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان با اشاره به اینکه مصوبه هیئت دولت در سفر به استان زنجان در مورد احداث مراکز بهداشتی درمانی است، گفت: زمین مشکل مهمی برای احداث مراکز بهداشتی درمانی مصوب در زنجان محسوب می‌شود.

مشکل احداث مراکز بهداشتی و درمانی در زنجان زمین است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا صائینی ظهر امروز در جلسه کارگروه امنیت غذایی استان زنجان با اشاره به اینکه رعایت بهداشت از مهم‌ترین مصوبات کارگروه محسوب می‌شود، اظهار داشت: مصوبات این کارگروه برای ارگان‌های دولتی لازم الاجراست.

وی به مصوبات دور سوم هیئت دولت در سفر به استان زنجان اشاره کرد و افزود: احداث سه مرکز بهداشتی درمانی از جمله این مصوبات بوده که عملیاتی نشده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان محل‌های پیش‌بینی شده برای احداث مرکز بهداشتی درمانی را شهرک های گلشهر کاظمیه، الهیه یا شهرک غرب، زیبا شهر یا شهرک امیرکبیر اعلام و تصریح کرد: دانشگاه در مورد عملیاتی کردن این مصوبات به تعهدات خود عمل کرده است.

وی زمین را مشکل احداث مراکز بهداشتی درمانی مصوب سفر هیئت دولت به استان زنجان اعلام کرد و گفت: اداره کل راه و شهر سازی زمین‌های مورد نظر را تحویل نداده است.

صائینی به وجود زمین‌هایی با کاربری ورزشی و بهداشتی درمانی در شهرک‌های اقماری اشاره و تاکید کرد: برای تحویل این زمین‌ها بحث‌های خاصی انجام می‌شود.

وی با اشاره به تامین اعتبار احداث مراکز بهداشتی درمانی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اضافه کرد: تحویل زمین‌های مورد نیاز برای احداث مراکز بهداشتی درمانی با مشکلاتی روبه‌رو شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان به پیگیری فرمانداری زنجان برای تحویل زمین به دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: گویا مشکل شهرک غرب برای تحویل زمین حل شده است.

وی به آمار جمعیت ساکن در شهر زنجان اشاره کرد و افزود: جمعیت ساکن در زنجان نیازمند وجود 38 مرکز درمانی بهداشتی است که تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد.

صائینی تاکید کرد: وجود هر 10 هزار نفر در یک شهر احداث یک مرکز بهداشتی درمانی را ضروری می‌کند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول