اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌بخشدار مرکزی ری مطرح کرد

کمبود مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان ری‌

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی ری با اشاره به کمبود مراکز درمانی در جنوب تهران گفت: احداث ساختمان‌های دو مرکز درمانی ری سهم بسزایی در خدمت‌رسانی به مردم دارد.

کمبود مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان ری‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسن خدادادی ‌در نشست بررسی وضعیت مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان ری که با حضور حسین طلا دبیر مجمع نمایندگان مردم تهران برگزار شد، کمبود مراکز بهداشتی و درمانی با توجه به تراکم جمعیت در این نقطه از تهران را از معضلات عنوان کرد و از طرفی خواستار ارتقاء سطح درمان در شهرستان ری شد.

بخشدار مرکزی شهرستان ری اظهار داشت: ارتقاء تجهیزات و توجه به احداث ساختمان‌های جدید دو مرکز درمانی فیروزآبادی که تا حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بیمارستان شهدای هفتم تیر که به تازگی برای احداث آن برنامه‌ریزی شده، سهم بسزایی در خدمت‌رسانی به مردم منطقه را دارا‌ست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم تهران توان خوبی برای پیگیری و همچنین حل مسائل و معضلات این حوزه از جنوب تهران را جهت ارتقاء بخش بهداشت و درمان دارند و بنابراین امید است با این توان و همچنین حمایت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تهران، بتوان خدماتی جهت مداوای مردم این منطقه که اکثرا از قشر متوسط و ضعیف هستند ارائه داد.

مسلم خزایی، مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری نیز با ارائه گزارش کاملی از وضعیت بهداشت و درمان این حوزه، از نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواست نسبت به مساعدت مسئولان اجرایی در زمینه تملک و احداث ساختمان ستاد این شبکه در داخل شهرری که مدت‌ها مسکوت مانده، همکاری لازم را به عمل آورند.

این گزارش حاکی است، حسین طلا، دبیر مجمع نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از بیمارستان‌های فیروزآبادی و هفتم تیر و مراکز درمانی شهرستان ری نشستی با حضور مسئولان و مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این شهرستان به منظور بررسی وضعیت، مشکلات و درخواست‌های آنها برگزار کرد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول