اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت موضوع آب و آتش

نمایشگاه برگزیدگان پوستر و کاریکاتور کاشان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه برگزیدگان آثار پوستر و کاریکاتور فراخوان سراسری آب و آتش با حضور شهردار کاشان و مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی این شهرستان در گالری مجتمع سینمایی کاشان گشایش یافت.

نمایشگاه برگزیدگان پوستر و کاریکاتور کاشان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، دبیر فراخوان آب و آتش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان دوشنبه‌شب در حاشیه گشایش این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود 270 اثر با موضوعات پوستر، کاریکاتور ، شعر و داستان کوتاه از 50 شهرستان سراسر کشور به دبیرخانه فراخوان آب و آتش رسیده است.

مهدی سقاپولادی خاطرنشان کرد: آثار رسیده به دبیرخانه توسط پنج نفر از هیئت داوران متشکل از امیرعباس مهندس، مصطفی توفیقی کاشانی، حسین اکرمی و صائم کاشانی به همراه دبیر فراخوان بررسی و در نهایت نفرات برتر در بخش پوستر و کاریکاتور انتخاب و معرفی شدند.

وی افزود: به دلیل به حد نصاب نرسیدن آثار در بخش شعر و داستان، هیئت داوران اثری را انتخاب نکرد، اما هشت اثر در بخش شعر و پنج اثر در بخش داستان به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

دبیر فراخوان آب و آتش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان یادآور شد: به نفرات اول تا سوم هر بخش با توجه به جایگاهشان جوایز نقدی اهدا می‌شود.

وی، تهیه کتابی برگرفته از دیدگاه‌های مردم نسبت به بخش آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از نگاه طنز، کاریکاتور، گرافیک، شعر و داستان کوتاه را از مهم‌ترین اهداف برگزاری فراخوان سراسری آب و آتش ذکر کرد.

سقاپولادی زیبایی هنر را به نگاه‌های متفاوت مخاطبانش دانست و گفت: انتخاب موضوع آب و آتش برای این بود که هنرمندان برای خلق آثار آزادی عمل داشته باشند و به عبارت دیگر فراگیری موضوع یکی از مهم‌ترین عوامل استقبال از فراخوان محسوب می‌شود. 

این مسئول یادآور شد: مراسم تجلیل از نفرات برتر، پنجم مهرماه در جشن ملی روز آتش‌نشان در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

دبیر فراخوان آب و آتش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در ادامه تعداد آثار به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه برگزیدگان آثار پوستر و کاریکاتور فراخوان سراسری آب و آتش را 40 اثر اعلام کرد و افزود: به دلیل محدودیت فضا، 20 اثر کاریکاتور و 20 اثر پوستر از اساتید شرکت‌کننده در فراخوان از سراسر کشور برای علاقه‌مندان به نمایش گذشته است.

نمایشگاه فراخوان هنری آب و آتش در گالری مجتمع سینمایی کاشان از سوم تا هشتم مهرماه به مدت 15 روز همه روزه از ساعت 14 تا 22 بعد از ظهر پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول