اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردیبهشت‌ماه صورت می‌گیرد

جشنواره دانشجویی پوستر رضوی در آستانه رسیدن به مقصد

خبرگزاری فارس: رئیس جشنواره ملی دانشجویی پوستر رضوی گفت: مراسم پایانی این جشنواره، اردیبهشت‌ماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود.

جشنواره دانشجویی پوستر رضوی در آستانه رسیدن به مقصد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی دانشجویی پوستر رضوی، محمود شبستری با بیان اینکه نخستین جشنواره ملی دانشجویی پوستر رضوی از سری برنامه‌های دانشگاهی دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است، اظهار داشت: با اعلام 2 مرحله فراخوان ارسال آثار به این جشنواره طی مهرماه و دی‌ماه سال 90، در مجموع 169 اثر از 93 هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه هر فرد مجاز به ارسال 3 اثر به دبیرخانه جشنواره است، افزود: مرحله سوم و پایانی جشنواره پس از 2 مرحله داوری از سوی استاد بزرگ تایپوگرافی کشور با انتخاب 44 اثر برتر متعلق به 32 هنرمند، 17 اردیبهشت‌ماه در هتل‌الغدیر مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی برگزار می‌شود، گفت: در مراسم پایانی این جشنواره، 6 نفر از شرکت‌کنندگان شایسته تقدیر معرفی و به 3 نفر از برگزیدگان نیز جوایز نفیسی اهداء می‌شود.

شبستری تأکید کرد: آثاری که در مرحله نمایشگاهی جشنواره پذیرفته شده، در کتاب مخصوص آثار برگزیده به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول