اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قیروکارزین صورت گرفت

برگزاری نمایشگاه کتاب، عکس و پوستر انقلاب

خبرگزاری فارس: نمایشگاهی با بیش از 4 هزار جلد کتاب در زمینه‌های گوناگون و همچنین عکس و پوستر انقلاب توسط معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش قیروکارزین در این شهرستان برپا شد.

برگزاری نمایشگاه کتاب، عکس و پوستر انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین نمایشگاهی با بیش از 4 هزار جلد کتاب در زمینه‌های علمی، مذهبی، ادبی، ورزشی، پزشکی، روانشناسی، تاریخی، هنری و کودک و نوجوان و همچنین عکس و پوستر انقلاب در اداره آموزش و پرورش قیروکارزین بر پا شد.

در این نمایشگاه که توسط معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش قیروکارزین برگزار شده است، عکس‌هایی از راهپیمایی و تجمع مردم از سال 42 تا سال 57 در معرض دید عموم قرار گرفته است.

این عکس‌ها با هدف آشنایی نسل جوان با تاریخ انقلاب و تلاش‌های صورت گرفته برای پیروزی آن توسط مردم برپا شده و صحنه‌های مبارزه، تظاهرات، درگیری و حرکت‌های انقلابی مردم قیروکارزین برای مبارزه با رژیم طاغوت را به تصویر می‌کشد.

به گزارش فارس، در این نمایشگاه عکس‌هایی نیز از مدارس ساخته شده پس از پیروزی انقلاب در قیروکارزین به نمایش گذاشته شده که نشان دهنده پیشرفت آموزش و مدرسه‌سازی پس از پیروزی انقلاب در قیروکارزین است.

این نمایشگاه کتاب، عکس و پوستر که به مناسبت دهه فجر برپا شده، تداعی‌کننده روزهای پیروزی انقلاب است و با توجه به استقبال خوب مردم تا هشتم اسفند ماه سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی برپا است.

همچنین کتاب‌های این نمایشگاه در زمینه‌های گوناگون با 20 درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در قیروکارزین قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول