اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری اردوی آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی گفت: اردوی آمادگی تیراندازی با کمان تیم منتخب آذربایجان‌غربی در المپیاد جوانان و مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد.

برگزاری اردوی آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان

رحیم آهوپای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به منظور بالا‌بردن توان تیراندازان منتخب استان در المپیاد جوانان و مسابقات قهرمانی کشور هیئت تیراندازی با کمان استان در نظر دارد از امروز دوازدهم تیرماه اردوی آمادگی در شهرستان ارومیه را برگزار کند.

وی با ذکر اسامی تیم‌های منتخب آقایان و بانوان در رده جوانان و بزرگسالان هیئت تیراندازی با کمان این استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و المپیاد، افزود: ترکیب تیم بزرگسالان در بخش ریکرو آقایان بهرام تیمورزاده، مرتضی مثمر و محمد دهقانی و در بخش بانوان خاتون یوسف‌پور، زینب علیزاده و الهام غفاری هستند.

آهوپای تصریح کرد: در اعضای تیم کامپوند بزرگسالان در رده آقایان رضا خلیلی، مهدی مطلب‌پور و سعید علیوند و در رده بانوان ندا آهوپای، پریسا خلیلی و ایبک اصغرپور در ترکیب این تیم قرار دارند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مربی تیم‌های بزرگسالان در المپیاد جوانان و مسابقات قهرمانی کشور همایون حسن‌پور است، گفت: سرپرست تیم‌های بانوان بزرگسال رقیه محمدی و سرپرست تیم‌های آقایان بزرگسال علی دهقانی هستند.

وی در ادامه به ترکیب تیم تیراندازی با کمان در رده جوانان اشاره کرد و گفت: در رشته ریکرو آقایان امیر اقرعی، کامران شریفی و میرعلی موسوی و در رده بانوان محدثه فائقی، زهره رکابی و عاطفه بابایی در ترکیب اصلی قرار دارند.

آهوپای ادامه داد: تیم کامپوند آقایان متشکل از  عبدالرحمن قادرزاده، امیررضا شهباز و امیرحسین نجف‌قدیمی بوده و زهرا خلیلی، افسانه خیری و سروناز مخلوقی در ترکیب تیم کامپوند بانوان هستند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: مربی تیم‌های جوانان منتخب استان در المپیاد جوانان و مسابقات قهرمانی کشور سلیمان شاهی بوده و زینب خادمی و علی ملکی سرپرست تیم‌های بانوان و آقایان در بخش جوانان هستند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول