اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین زهرا خبر داد

گرامیداشت شهدای آراسنج

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا از برپایی مراسم گرامیداشت شهدای آراسنج شهرستان بویین زهرا همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد.

گرامیداشت شهدای آراسنج

سجاد اینانلو عصر امروز در حاشیه دیدار با تعدادی از رزمندگان بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه مراسم گرامیداشت شهدای آراسنج هم‌زمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در شهر آراسنج از توابع بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا برگزار می‌شود، اظهار کرد: برنامه‌های ویژه فرهنگی و دینی خاصی برای برپایی این یادواره شهدا تهیه و ترتیب داده شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: دفاع مقدس مانند نگینی در تاریخ پرافتخار و سراسر نور نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره می‌درخشد.

وی با بیان اینکه شهدا در همه حال پشتیبان و حامی ولایت بودند، عنوان کرد: بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها پناه و پشتیبان رزمندگان در ایام دفاع مقدس با فرامین و رهنمون‌های خویش جان تازه‌ای را در کالبد رزمندگان می‌بخشیدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا ادامه داد: سرافرازی‌ها و افتخارات جمهوری اسلامی امروز مدیون جانفشانی‌ها و افتخارآفرینی‌های جهادگران بسیجی است.

اینانلو بیان کرد: دشمنان و مستکبران به دنبال این هستند تا با انواع ترفند‌ها و توطئه‌ها انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی خویش بازداشته و سبب ایجاد ناامیدی بین جوانان شوند.

وی با اشاره به اوج‌گیری تهدیدات و شبیخون‌های نرم دشمنان تصریح کرد: افزایش ایمان و باورهای دینی و مذهبی می‌تواند موجب شکست توطئه‌ها و شبیخون‌های ضد فرهنگی دشمنان شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: فعالیت‌های فرهنگی نیز باید در جامعه گسترش یابد.

اینانلو تصریح کرد: مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی لازم است که تلاش خویش را برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی گسترش دهند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی و تحقیقاتی کشور خاطرنشان کرد: دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی و تحقیقاتی سبب بالندگی و اقتدار جمهوری اسلامی شده است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول