اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عذرخواهی شهردار از شهروندان رشت به دلیل آب‌گرفتگی

خبرگزاری فارس: شهردار رشت به دلیل آب‌گرفتگی این شهر و ایجاد مشکلات از مردم عذرخواهی کرد و خواستار همکاری و همراهی آنها شد.

عذرخواهی شهردار از شهروندان رشت به دلیل آب‌گرفتگی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی ثابت‌قدم بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از وضعیت آب‌گرفتگی این شهر اظهار کرد: بارش باران در مدت زمان محدود که منجر به آب‌گرفتگی شدید شد، کم‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه تمام گروه شهرداری رشت به صورت آماده باش در سطح شهر رشت اقدام به باز کردن معابر می‌کنند، افزود: با توجه به حجم بالای بارش باران، رودخانه‌ها نیز گنجایش این حجم آب را ندارند و همین امر موجب سرریز شدن آب رودخانه شده است.

شهردار رشت ادامه داد: شهرداری رشت به منظور همکاری با شرکت آب و فاضلاب و در راستای کاهش مشکلات آب‌گرفتگی اقدام به باز نگه داشتن سر دهنه‌های فاضلاب کرده و امیدواریم شرکت آب و فاضلاب در شرایط مناسب جوی اقدام به لایروبی فاضلاب‌ها کند تا مشکلات ناشی از بارندگی به حداقل کاهش یابد.

وی ضمن عذرخواهی از شهروندان به لحاظ مشکلات ایجاد شده، خواستار بهره‌مندی از همکاری و همراهی صمیمانه مردم شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم در مواقع خاص حتی‌المقدور از آوردن خودروهای شخصی در خیابان‌ها خودداری کرده و از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده شود.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول