اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون زیارت استاندار خراسان‌رضوی به فارس خبر داد

اعلام اولویت‌های 91 معاونت زیارت تا سه روز آینده

خبرگزاری فارس: معاون زیارت استاندار خراسان‌رضوی از اعلام اولویت‌های این معاونت در سال جاری تا حداکثر سه روز آینده خبر داد.

اعلام اولویت‌های 91 معاونت زیارت تا سه روز آینده

حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به برنامه‌های خود برای معاونت هماهنگی امور زیارت استانداری خراسان‌رضوی اظهار داشت: نقشه راه معاونت زیارت را کارگروه زیارت تبیین کرده است.

وی افزود: در همین راستا ما وظیفه داریم که با کمک کارشناسان و همکاران برنامه‌ها را اولویت‌بندی کنیم و ظرف حداکثر سه روز آینده با نظر استاندار خراسان‌رضوی اعلام عمومی کنیم.

معاون زیارت استانداری خراسان‌رضوی با تاکید بر سفر سالانه 30 میلیون نفر از سراسر کشور و جهان اسلام به پایتخت معنوی ایران خاطرنشان کرد: سالانه بخش اعظمی از مسافران مذهبی سراسر جهان اسلام و سراسر دنیا به مشهد مقدس سفر می کنند بنابراین باید بیش از پیش برای میزبانی و هماهنگی میان دستگاه‌ها اقدامات لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: یکی از مباحث مهم دراین راستا، مباحث زیرساختی در شهر مشهد است چراکه بدون شک ساماندهی و تهیه امکانات مورد نیاز برای این خیل عظیم زائران نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و جامعی است؛ البته باید اعتراف کنیم که امروز با اقدامات شایسته و قابل توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی، مشهد مقدس سالانه 30 میلیون زائر را در خود جای داده و به خوبی میزبان آنها است.

ناصری‌پور در خاتمه یادآور شد: معاونت هماهنگی امور زیارت نیز در این راستا به دنبال هماهنگی، پشتیبانی و هدایت بیشتر مجموعه مدیران شهر مشهد مقدس و استان خراسان‌رضوی است تا بدین صورت بتواند به نتیجه‌های مطلوب و پیش‌بینی شده برسیم.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول