اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طرقبه شاندیز:

طرقبه شاندیز باید از بودجه زیارت بهره‌مند شود

خبرگزاری فارس: فرماندار طرقبه شاندیز گفت: با توجه به مشخص‌شدن معاونت زیارت استان، باید به زیرساخت‌های گردشگری مذهبی این شهرستان توجه ویژه شود.

طرقبه شاندیز باید از بودجه زیارت بهره‌مند شود

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، علی‌اکبر رمضانی عصر امروز در همایش نکوداشت و تکریم امامزادگان ناصر و یاسربن موسی‌الکاظم (ع) با اشاره به مشخص‌شدن معاونت زیارت استان خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به ورود روزانه بیش از 15 هزار زائر در آستان مقدس امام‌زادگان ناصر و یاسربن موسی الکاظم (ع) و همچنین ورود مسافران و مجاوران بارگاه منور رضوی در این شهرستان باید به زیر ساخت‌های فرهنگی و مذهبی این شهرستان توجه ویژه شود.

فرماندار طرقبه شاندیز افزود: این شهرستان باید از اعتبارات بودجه زیارت بهره‌مند شود تا بتوان از این ظرفیت عظیم در راستای خدمت‌رسانی بهتر به زائران گرامی استفاده کرد.

وی افزود: باید زیرساخت‌ها در امر گردشگری مذهبی توسعه و بهبود یابد و این موضوع در اهداف شهرستان پیش‌بینی شده است.

در ابتدای این مراسم رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طرقبه شاندیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس، پنجم ذی‌القعده را که به روز نکوداشت و تکریم امام‌زادگان نامگذاری شده است به تمام خادمین و خدمتگزاران این بقعه مقدس تبریک گفت و خاطر نشان کرد: باید با تلاش تمام مسئولان و نخبگان فرهنگی شهرستان ظرفیت‌های موجود در این قطب فرهنگی را با برنامه‌ریزی مناسب و منسجم به مردم شهرستان و زائران و مجاوران حضرت علی‌بن موسی الرضا (ع) معرفی کنیم.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول