اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین بسیج هنرمندان سیاهکل خبر داد

نمایش «اکران مردمی خیبر» در سیاهکل

خبرگزاری فارس: جانشین بسیج هنرمندان سیاهکل از نمایش فیلم‌های منتخب جشنواره عمار با نام «اکران مردمی خیبر» با موضوع دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

نمایش «اکران مردمی خیبر» در سیاهکل

سید مجتبی ستوده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیاهکل با اشاره به برگزاری جشنواره عمار و اکران مردمی خبیر در این شهرستان اظهار کرد: اکران مردمی فیلم‌های جشنواره در هفته دفاع مقدس با نام«اکران مردمی خیبر» در سیاهکل برگزار می‌شود.

وی اکران خیبر را شامل فیلم‌های مستند، آثار جدید سینمای انقلاب و یا کمتر دیده شده به مناسبت هفته دفاع مقدس و از سری فیلم‌های جشنواره عنوان کرد.

این مسئول هدف از اکران فیلم‌های جشنواره عمار در سیاهکل را به دلیل وجود استعدادهای هنری این شهرستان و تعهد کاری بسیج هنرمندان دانست و تصریح کرد: بسیج هنرمندان در راستای جهاد فرهنگی فرمایش‌های مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج هنرمندان سیاهکل چهار کار تئاتر را در جشنواره استانی دارد، افزود: این کارها درباره دفاع مقدس است.

ستوده آشنایی نسل جوان با نوع سیستم و نگرش جشنواره عمار و اکران مردمی خیبر با موضوع دافع مقدس را از اهداف برگزاری این جشنواره ذکر کرد.

وی درباره زمان برگزاری جشنواره اکران مردمی خیبر خاطرنشان کرد: این جشنواره در آخرین روز از هفته دفاع مقدس در سالن مهیار دیلمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل برگزار می‌شود.

جانشین بسیج هنرمندان سیاهکل درباره نمایش فیلم‌های جشنواره عمار در سیاهکل یادآور شد: فیلم‌های «قصه حورا»، «رهایی اورامان»، «سکوت برکه‌ها»، «بیقرار گاه مهرآباد»، «شکار جاسوس»، «نامه‌ها، عکس‌ها و آدم‌ها»، «پرواز تا بی‌نهایت»، «ناو وینسنس» و «مستان عشق» با موضوع دفاع مقدس در سیاهکل به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول