اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیروزی‌های مازندران در لیگ کشوری در حال افزایش است

نمایندگان فوتبال مازندران به دیدار حریفان می‌روند

خبرگزاری فارس: هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور امروز از ساعت 15 با انجام 14 بازی به‌صورت همزمان برگزار می‌شود که چهار نماینده مازندران به دیدار حریفان خود می‌روند.

نمایندگان فوتبال مازندران به دیدار حریفان می‌روند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه سوم مهر از ساعت 15 با انجام 14 بازی به‌صورت همزمان برگزار می‌شود که در این روز چهار نماینده مازندران به دیدار حریفان خود می‌روند و تیم فوتبال صنعت ساری یکی از نمایندگان استان در اندیشه دومین پیروزی خود است.

بازیکنان و کادر فنی تیم صنعت ساری پس از آنکه بازی خود را در شهرآورد مازندران مقابل میزبان خود نفت محمودآباد سه بر یک پیروز شدند از روحیه بسیار خوبی بهره می‌برند.

شاگردان شبیر لطفی در تیم صنعت ساری در فکر دومین سه امتیازی دیگر در این رقابت‌ها هستند.

صنعت ساری در روز دوشنبه امروز در حضور تماشاگرانش در ورزشگاه شهدای ساری میزبان یکی از تیم‌های باسابقه فوتبال کشور مقاومت تهران است.

در دیگر بازی‌های این هفته، تیم نوژن شهرداری شموشک نوشهر با مربیگری حسین مسگر ساروی در ورزشگاه شهدای نوشهر میزبان استیل آذین تهران است.

این بازی نخست تیم نوژن شهرداری شموشک نوشهر در این رقابت‌ها است زیرا بازی دو تیم نوژن شهرداری شموشک نوشهر و استقلال ساری به علت مشکلات مدیریتی و بدهی باشگاه استقلال ساری به فدراسیون، لغو شد.

در دیگر مسابقات این هفته، تیم نفت محمودآباد که در بازی نخست خود مقابل صنعت ساری در خانه سه بر یک متحمل شکست شد، در روز دوشنبه در دومین بازی خود مهمان تیم شهرک صنعتی کاوه تهران است.

تیم استقلال ساری نیز این هفته در ورزشگاه تختی مهمان تیم آشیان گستران ورامین است که بازی نخست این تیم مقابل نوژن شهرداری شموشک نوشهر به درخواست فدراسیون برگزار نشد و هنوز مشخص نیست که آیا این بازی هم انجام خواهد شد و یا خیر؟

در این رقابت‌ها شاگردان مهران عمادیان در تیم فوتبال استقلال ساری موفق به انجام بازی نشدند.

به گزارش فارس، فصل جدید مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور 28 تیم در دو گروه 14 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول