اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام فرحزاد:

خدمت به قم خدمت به مکتب تشیع است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم خطاب به نمایندگان مجلس تاکید کرد: در امور فرهنگی هر چه هزینه کنید کم است، باید توجه ویژه‌ای به شهر قم داشته و هر چه برای این شهر هزینه شود خدمت به مکتب تشیع است.

خدمت به قم خدمت به مکتب تشیع است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد امشب در مراسم غبارروبی حرم مطهر حضرت معصومه(س) که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه بهترین، کوتاه‌ترین و جامع‌ترین ذکرها صلوات است تصریح کرد: صلوات امر خدا و از افضل اعمال است.

وی با اشاره به برگزاری دهه کرامت و اجرای برنامه‌های گسترده در این دهه در اقصی نقاط کشور تاکید کرد: دهه کرامت سنت پسندیده‌ای در مملکت ماست که قدر آن را نمی‌دانیم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه ما باید به اهل بیت توکل داشته باشیم یادآور شد: با ارتباط و توکل به اهل بیت(ع) مشکلات حل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر اهل بیت(ع) دست ما را نگیرند از توطئه‌های شیاطین بیرونی، درونی، شرقی و غربی در امان نخواهیم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد با اشاره به اینکه شیطان هر کس را به گونه‌ای زمین می‌زند افزود: یکی از را‌ه‌های شیطان، نفس خود انسان است.

وی با اشاره به شکل‌گیری حوزه علمیه قم در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) بیان کرد: حوزه علمیه قم با تلاش‌های آیت‌الله عبدالکریم حائری تاسیس شد و این حوزه شخصیت‌های ارزنده‌ای همچون امام خمینی و بزرگان دیگر را در خود تربیت کرد.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: هر کس با هر سمتی که دارد به اهل بیت توسل نکند ضربه خواهد کرد، اگر با خدا و اهل بیت پیوند نداشته باشید نمی‌توانید مشکلات مردم را حل کنید.

وی با اشاره به اینکه با شفاعت کریمه اهل بیت(ع) همه می‌توانند به بهشت بروند، اضافه کرد: حضرت معصومه(س) در دنیا و آخرت خیرات بسیاری دارد و امیدواریم که ما نیز از این خیرات بهره‌مند شویم.

فرحزاد خطاب به نمایندگان مجلس تاکید کرد: در امور فرهنگی هر چه هزینه کنید کم است، باید توجه ویژه‌ای به شهر قم داشته و هر چه برای این شهر هزینه شود خدمت به مکتب تشیع است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول