اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام شهرستانی:

دشمن در فکر تهاجم همه‌جانبه به جهان تشیع است

خبرگزاری فارس: نماینده آیت‌الله سیستانی گفت: اکنون در مرحله‌ای قرار گرفته‌ایم که دشمن در فکر تهاجم همه‌جانبه با روش‌های مختلف به جهان تشیع است.

دشمن در فکر تهاجم همه‌جانبه به جهان تشیع است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام سید جواد شهرستانی عصر امروز در دیدار با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با اشاره به اینکه اکنون در مرحله‌ای قرار گرفته‌ایم که دشمن به فکر تهاجم همه جانبه با روش‌های مختلف به جهان تشیع است اظهار کرد: با پیشرفت‌های کنونی جهان تشیع به ویژه نظام جمهوری اسلامی، جهان تشیع اکنون در اوج عظمت قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: رویکرد جدید دشمن برای مقابله با جهان اسلام و تشیع سلاح رسانه است.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با تاکید بر اینکه تمام افراد جامعه در هر سمتی که بوده و دارای نفوذ هستند برای مقابله با دشمن باید تلاش کنند تصریح کرد: نسبت به مسائل سیاسی و فرهنگی روز دنیا نباید بی‌تفاوت باشیم و با توجه به اینکه دشمن در تمام زمینه‌ها در حال فعالیت است باید آگاه‌سازی صورت گیرد.

شهرستانی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی صحیح باید در جامعه ترویج یابد خاطر نشان کرد: مشکلات و دغدغه‌ها در سایه فرهنگ‌سازی صحیح در جامعه برطرف می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نسبت به نظرات در جامعه باید احترام متقابلی به‌ وجود آید اضافه کرد: باید به نظرات یکدیگر احترام گذاشته تا اختلاف نظر‌ها سبب تنش نشود.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران در پایان تصریح کرد: خدا را شاکریم که جهان شیعه به اوج عظمت خود رسیده است و باید طوری همبستگی داشته باشیم که دشمن در ما رخنه نکند زیرا اکنون دنیا تشنه معارف اهل بیت است.

در ابتدای این دیدار غلامعلی قاسمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم گزارشی از وضعیت این واحد دانشگاهی ارائه کرد و اظهار داشت: در تلاش هستیم در مسیری حرکت کنیم تا دانشجویان ما معارف اسلامی را با توجه به تعالیم علما و مرجعیت با میل و رغبت بیاموزند و دغدغه علمای دین نسبت به توسعه دانشگاه در مسائل فرهنگی و ارزش‌های اسلامی برطرف شود.

قاسمی ادامه داد: باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که یک جوان به دین، تشیع و مرجعیت خوش‌بین باشد و الحمدلله دانشجویان ما شایسته بوده و این ویژگی‌ها را دارا هستند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول