اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مرزن‌آباد خبر داد

ارسال 110 مقاله به دبیرخانه همایش تشیع و طبرستان

خبرگزاری فارس: امام جمعه مرزن‌آباد از ارسال 110 مقاله به دبیرخانه همایش تشیع و طبرستان خبر داد.

ارسال 110 مقاله به دبیرخانه همایش تشیع و طبرستان

حجت‌الاسلام محمود علیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به برگزاری نخستین همایش تشیع و طبرستان همزمان با 14 آبان روز مازندران ابراز داشت: برای برپایی هرچه باشکوه‌تر این همایش حدود 14 ماه تلاش شده و در این مدت همکاری مسئولان استانی، ائمه جمعه منطقه، فرمانداران، مسئولان شهر و بخش مرزن‌آباد و شهرستان چالوس بسیار صمیمانه و تنگاتنگ بوده است.

وی با اشاره به برپایی دو نشست ویژه در دفتر رئیس جمهور پیرامون همایش تشیع و طبرستان افزود: در همین رابطه جلسات و دیدارهایی با آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، استاندار و معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیران کل ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و امور کتابخانه‌ها داشتیم.

این مسئول از تشکیل کتابخانه تخصصی شیعه‌شناسی در مرزن‌آباد خبر داد و گفت: این همایش توسط دفاتر مراجع تقلید نیز حمایت و همراهی می‌شود.

امام جمعه مرزن‌آباد با اعلام تشکیل سه کمیته تبلیغات، پشتیبانی و علمی همایش متذکر شد: تاکنون بیش از 110 مقاله به دبیرخانه همایش تشیع و طبرستان ارسال شده که نیمه دوم شهریور داوری می‌شوند.

علیخانی با بیان اینکه آثار برگزیده توسط اداره کل ارشاد اسلامی مازندران در قالب کتاب به چاپ می‌رسد، اذعان داشت: برگزاری آبرومند این همایش برای مرزن‌آباد، استان علوی مازندران دارای اهمیت بسزایی است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول