اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

ایران در جنگ هشت ساله ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در‌هم شکست

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر بیان خاطرات و یادآوری رشادت‌های دفاع مقدس را برای نسل جوان ضروری خواند و گفت: ایران در جنگ هشت ساله ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در‌هم شکست.

ایران در جنگ هشت ساله ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در‌هم شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ملایر با بیان اینکه حماسه هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در رویارویی با استکبار جهانی و کشور متجاوز عراق برگ زرینی در صفحات پر بار کتاب انقلاب اسلامی است، افزود: دفاع مقدس با تأسی از فرهنگ عاشورا و رهبری مردی از تبار امام حسین(ع) شکل گرفت و عرصه تقابل دنیای استکبار با ملتی آزاده و آرمان‌خواه شد.

وی بیان خاطرات و یادآوری صحنه‌های جنگ و رشادت‌های مردان بزرگ آن روزها در جنگ هشت ساله را برای نسل جوان ضروری خواند و گفت: بیان این خاطرات نسل‌های تشنه این حقیقت را سیراب می‌کند و ضامن حیات معنوی نسل‌های امروز و فردا خواهد بود.

فرماندار ملایر عنوان داشت: در حماسه هشت ساله دفاع مقدس ملت ایران ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را درهم شکست و نشان داد که علیه تمام قدرت‌ها می‌توان سالیان سال مبارزه کرد و در این راستا ملت ایران مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را ثابت کرد و توانست ریشه‌های پربار انقلاب را محکم کند.

وی با اشاره به اینکه عظمت ایمان و اسلام امروز در دنیا منتشر شده است، گفت: با دلاوری‌های ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، مردم کشورمان ثابت کردند که سردمداران ظلم در مقابل اسلام احساس ذلت می‌کنند و این اسلام‌هراسی‌شان باعث شده تا دست به اعمالی چون توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) و اسلام ناب محمدی بزنند.

خیریانپور گرامیداشت هفته دفاع مقدس را فرصتی برای بیان و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و آموخته‌های جنگ تحمیلی به نسل جدید عنوان کرد و گفت: ماندگاری این ارزش‌ها و تبدیل ایثارگری‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس میراث ماندگاری است که باعث ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر بسیجی در جامعه می‌شود.

وی تکریم ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا را خواستار شد و افزود: در این راستا نیز برنامه‌های متعددی در شهرستان ملایر برگزار و اجرایی می‌شود و امیدواریم بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا و ارزش‌های به جا مانده از دفاع مقدس باشیم و در خدمت به مردم که یکی از مهم‌ترین پیام‌های شهدا بوده است کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول