اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سمنان و مهدیشهر در مجلس:

همسایگان ایران از موضوع گرد و غبارها غافلند/ اقدام عملی انجام نشده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای همسایه ایران از موضوع گرد و غبار غافل هستند و اقدام عملی و عاجلی در این زمینه انجام نشده است.

همسایگان ایران از موضوع گرد و غبارها غافلند/ اقدام عملی انجام نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از معاونت رسانه و اطلاع‌رسانی نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، علی‏رضا خسروی امروز با اشاره به اینکه پدیده ریزگردها مزید بر آلودگی شهر تهران شده است، اظهار کرد: رفع مشکل گرد و غبار از مسائلی است که می‌تواند به کاهش آلودگی شهر تهران کمک شایانی کند، اما متاسفانه تاکنون اقدام عملی و عاجلی در این زمینه انجام نشده است.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تعامل با کشورهای همسایه برای حل و رفع مشکل ریزگردها تاکید کرد.

خسروی عنوان کرد: تشکیل کارگروه‌های مشترک و برگزاری جلسات کارشناسی مستمر بین ایران و کشورهای همسایه می‌تواند در یافتن راه‌حلی برای رفع پدیده گرد و غبار موثر باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای همسایه ایران از موضوع گرد و غبار غافل هستند، بیان کرد: مطرح شدن این مشکل در مجامع بین‌المللی و تغییر سیاست‏گذاری‌ها در مباحث کشاورزی و محیط‌زیست کشورهای همسایه، از راهکارهایی است که می‌تواند در بلندمدت به رفع پدیده ریزگردها در ایران کمک کند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول