اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری خبر داد

مقاوم‌سازی 32 هزار مسکن روستایی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 32 هزار مسکن روستایی در این استان مقاوم‌سازی شده که از این تعداد 26 هزار واحد به بهره‌برداری رسیده و 4 هزار مسکن نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مقاوم‌سازی 32 هزار مسکن روستایی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامرضا کشاورز پیش از ظهر امروز در معارفه نماینده ولی‌فقیه این استان در بنیاد مسکن اظهار داشت: با توجه به اینکه این استان از جمعیت روستایی قابل توجهی برخوردار است بر همین اساس عمده خدمات این بنیاد به روستائیان اختصاص پیدا می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های بنیاد مسکن این استان، افزود: تاکنون 32 هزار مسکن روستایی در این استان مقاوم‌سازی شده که از این تعداد 26 هزار واحد به بهره‌برداری رسیده و 4 هزار مسکن نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

کشاورز ادامه داد: از زمان اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن تاکنون، 26 هزار و 898 خانوار با بانک‎های عامل پرداخت‌کننده تسهیلات، قرارداد بسته‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح‌های هادی، تصریح کرد: 209 طرح هادی در سال‌های گذشته اجرا شده و 323 طرح نیز تهیه شده است.

کشاورز بر ضرورت نوسازی و بهسازی مساکن روستایی تأکید کرد و گفت: زلزله در مناطق روستایی و با مقاومت کم از بزرگ‎ترین دغدغه‌های عمرانی مسئولان است که با توجه به اهمیت و ضرورت آن نیاز به نوسازی و بهسازی واحدهای روستایی با جدیت در دست پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات اجرایی صورت گرفته برای رفع چهره محرومیت از مناطق کمتر توسعه یافته و ارائه خدمات مطلوب به محرومان جامعه از سوی عوامل اجرایی این بنیاد قابل تأمل و تقدیر است.

کشاورز در ادامه با اشاره به فعالیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های هادی روستایی، گفت: اجرای طرح هادی روستایی در روستاهای زیر 20 هزار نفر جمعیت در این استان چشمگیر است و در راستای تداوم اجرای این طرح در سال جاری، طرح موقت بهسازی در روستاهایی که در قالب برنامه پنجم توسعه مشمول طرح هادی نمی‎شوند، اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول