اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن همدان خبر داد

افتتاح بیش از 12 هزار واحد مسکن روستایی در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان از آمادگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای افتتاح 12 هزار و 183 واحد مسکن روستایی در آینده نزدیک خبر داد.

افتتاح بیش از 12 هزار واحد مسکن روستایی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن ظفری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران و در حاشیه جلسه شورای تأمین مسکن استان از آمادگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای افتتاح 12 هزار و 183 واحد مسکن روستایی در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: در بحث مسکن شهری نیز در شهریور ماه امسال آمادگی افتتاح 3 هزار و 170 واحد را داریم.

وی افزود: 7 هزار واحد از این تعداد در سال گذشته آماده شده و از ابتدای سال تاکنون 5 هزار و 183 واحد آماده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان سهمیه مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر را 7 هزار و 607 فقره بیان کرد و اظهار داشت: در حدود 8 هزار و 37 واحد عقد قرارداد شده که 5 هزار و 632 واحد در قالب خودمالکان و 2 هزار و 405 واحد در قالب انبوه‌سازی بوده است.

وی تصریح کرد: در بحث مسکن روستایی تا به امروز و بر اساس تسهیلات ابلاغ شده 81 هزار واحد با اعتبار 646 میلیارد تومان سهمیه استان بود که 81 هزار و 224 متقاضی به سیستم بانکی معرفی شده‌اند.

ظفری اضافه کرد: از تعداد سهمیه ذکر شده 70 هزار و 226 متقاضی موفق به عقد قرارداد شده و بالغ بر 60 هزار واحد پایان کار خود را دریافت کردند.

وی سهمیه سال 90 را 6 هزار و 670 فقره عنوان کرد و افزود: از این تعداد 3 هزار و 778 فقره به سیستم بانکی معرفی، یک هزار و 928 فقره موفق به عقد قرارداد شده‌اند و 635 واحد پایان کار را دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان در تشریح فرآیند بازسازی شهر زلزله‌زده اهر توسط ستاد اعزامی از همدان گفت: بازسازی تعداد 44 روستا به استان همدان محول شده که با 40 دستگاه ماشین و 65 نفر به صورت تمام‌وقت مشغول به فعالیت هستند.

وی از آواربرداری 51 هزار متر مکعب در محدوده عملیاتی استان همدان خبر داد و افزود: 260 واحد گچ‌ریزی، 143 واحد پی‌کنی و اسکلت پنج واحد نیز تاکنون نصب شده است.

ظفری در پایان با اشاره به اتمام 15 واحد پی‌ریزی در منطقه افزود: 453 فقره پرونده آماده ابلاغ به بانک هستند.  

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول