اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

20 واحد مسکن روستایی در تویسرکان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در چهارمین روز از هفته دولت 20 واحد مسکن روستایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) به بهره‌برداری ‌رسید.

20 واحد مسکن روستایی در تویسرکان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، امروز در چهارمین روز از هفته دولت 20 واحد مسکن روستایی مددجویان کمیته امداد امام(ره) با حضور فرماندار و مسئولان در شهرستان تویسرکان افتتاح و به بهره‌برداری ‌رسید.

در این مراسم حسن رضانیا با بیان اینکه کمیته امداد مهمترین یادگار ارزشمند امام(ره) در کنار اثر جاودان و پایدار ایشان یعنی انقلاب عظیم اسلامی ایران به عنوان یک رویداد جهانی است، اظهار داشت: محرومیت‌زدایی از رویکردها و سیاست‌های اصلی و ناب انقلاب اسلامی و آرمان‌های مؤکد حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه شهیدان دولت رجائی و باهنر در بحث محرمیت‌زدایی آثار ماندگار بسیار زیادی را برای ملت ما بنیان گذاشتند، افزود: کمیته امداد یکی از نهادهای موفق و پیشرو در کاهش فقر و  عاملی اثرگذار در ایجاد بسترهای خودکفایی این قشر از جامعه به شمار می‌رود.

 مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان نیز ضمن گرامیداشت و تبریک هفته دولت اظهار داشت: این هفته یادآور فداکاری‌‌های فرزندان پاک و احیاکننده ایام همت و تلاش و خدمتگزاری شهیدان رجائی و باهنر است.

تیمور کرمی‌مقدم افزود: 20 واحد مسکن روستایی با صرف هزینه‌ 3 میلیارد و 100 میلیون ریال احداث شده است که  از مجموع اعتبار صرف شده مبلغ 2 میلیارد ریال به تسهیلات پرداختی از سوی بانک مسکن اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه کل مساحت 20 واحد ساختمان روستای 4 هزار و 200 متر مربع است اظهار داشت: هر واحد در زیربنایی به متراژ 60 متر مربع  و صرف هزینه‌ای بالغ بر 15 میلیون و 500 میلیون تومان در راستای ایجاد امنیت و آرامش نیازمندان زیر پوشش احداث شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان در پایان تأکید کرد: ساختمان‌های کمیته امداد بر اساس استاندارد و متد روز با رعایت تمام اصول ساخته می‌شوند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول