اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

2700 یتیم چشم‌انتظار حمایت نیکوکاران هستند

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی گفت: هشت هزار و 793 یتیم در حال حاضر زیر پوشش این نهاد بوده که حدود دو هزار و 679 یتیم چشم‌انتظار حمایت خیران نیکوکار هستند.

2700 یتیم چشم‌انتظار حمایت نیکوکاران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، برات سلیمی اظهار کرد: مؤسسات خیریه برای حمایت از ایتام زیرپوشش با این نهاد همکاری می‌کنند.

وی افزود: موسسه خیریه عترت فاطمی به 42 یتیم سید مبلغ 58 میلیون ریال کمک نقدی کرد.

سلیمی با بیان اینکه مؤسسات خیریه در مناسبت‌های مختلف به ایتام زیر پوشش این نهاد کمک نقدی و غیرنقدی اهداء می‌کنند، اظهار کرد: سرانه دریافتی هر یتیم دارای حامی در سطح استان 368 هزار ریال بوده در حالی که میانگین دریافتی ایتام کشور مبلغی بالغ بر 510 هزار ریال است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 21 هزار و 754 حامی سطح استان و کشور از ایتام استان حمایت مادی و معنوی می‌کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی که به صورت ماهانه انجام می‌دهند با کمک‌های غیرنقدی به ایتام از قبیل لوازم خانگی، جهیزیه، مسکن، پوشاک، لوازم تحصیلی، درمان و اشتغال، خانواده ایتام را حمایت می‌کنند.

وی توسعه عدالت اجتماعی و رفع فقر را از اهداف طرح اکرام ایتام برشمرد و افزود: تقویت روحیه همکاری و مناسبات حسنه انسانی در بین افراد، کاهش تبعات فردی، اجتماعی، اقتصادی و عمل به دستورات الهی از دیگر اهداف این امر خداپسندانه است.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول