اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان:

3200 یتیم گلستان حامی‌دار شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: در ایام لیالی قدر 3 هزار و 223 یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی گلستان دارای حامی شدند.

3200 یتیم گلستان حامی‌دار شدند

عباس حاجی‌اکبری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است برای اینکه بتوان فرهنگ یتیم‌نوازی را در بین آحاد جامعه ترویج داد.

وی افزود: در همین راستا از اوائل این ماه برای حامی‌یابی اجرای طرح‎های اکرام در ادارات و دستگاه‎های دولتی استان گلستان حضور پیدا کردیم که با استقبال مدیران و مسئولان همراه بوده است.

حاجی‎اکبری خاطر نشان کرد: ایام لیالی قدر و شهادت امام علی(ع) بهترین فرصت برای اجرای طرح اکرام است و دوستداران آن حضرت با مقتدا قرار دادن امیرالمؤمنین(ع) برای اکرام ایتام، بیشتر از قبل در صحنه حضور پیدا می‎کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان تصریح کرد: در همین راستا پایگاه‎های طرح اکرام در مساجد شهرهای استان برای حامی‎یابی مستقر شد که پایگاه اصلی حامی‎یابی در گلستان مصلای نماز جمعه گرگان بود و در دیگر مساجد استان این اقدام به صورت پراکنده انجام شده است.

وی افزود: همچنین پایگاه‎هایی نیز در تهران فعال بوده و مسئولان اکرام کمیته امداد گلستان در آنجا حضور پیدا کرده‎اند.

حاجی‌اکبری اذعان کرد: نتایج تلاش‎های همکاران ما در کمیته امداد امام خمینی و کمک‎های خیران منجر به این شد که 2 هزار 563 حامی سرپرستی 3 هزار و 223 یتیم استان گلستان را بر عهده بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان ابراز داشت: از این تعداد یک هزار و 90 حامی در پایگاه‎های تهران جذب شدند و حمایت یک هزار و 493 یتیم را عهده‎دار شده‎اند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول