اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد چابهار:

78 یتیم در شهرستان چابهار دارای حامی شدند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد چابهار گفت: در ماه مبارک رمضان 78 تن از ایتام شهرستان چابهار زیر پوشش طرح اکرام قرار گرفته و حامی‌دار شدند.

78 یتیم در شهرستان چابهار دارای حامی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان، اردوان صابرملاشاهی اظهار داشت: حامیان با پرداخت مبلغی برای هر یک از ایتام در ماه در این امر خیر مشارکت می‌کنند.

وی با عنوان اینکه در ماه مبارک رمضان، 78 تن از ایتام زیر پوشش طرح اکرام قرار گرفته‌اند، افزود: اجرای این طرح یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد برای کاهش مشکلات کودکان بی‌سرپرست است که علاوه بر ماه مبارک رمضان در دیگر اوقات سال نیز اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد چابهار با اشاره به آیات و روایات متعدد در زمینه حمایت از ایتام و نیازمندان در جامعه بیان کرد: این نهاد حمایتی، وظیفه هماهنگی این کمک را در جامعه امروز بر عهده گرفته و در این زمینه با تمام توان می‌کوشد.

صابرملاشاهی ادامه داد: مبلغ 100 میلیون ریال از طرف خیرین برای ایتام و مددجویان این شهرستان در ماه مبارک رمضان جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به دیگر خدمات این نهاد مقدس گفت: در ماه مبارک رمضان مبلغ 70 میلیون ریال به صورت نقدی در این شهرستان توسط مردم نیکوکار و مؤمن این شهرستان جمع‌آوری شد.

مدیر کمیته امداد چابهار افزود: همچنین 300 پرس غذای گرم برای 150 خانوار بی‌سرپرست شهرستان چابهار به ارزش 21 میلیون ریال و سبد غذایی به تعداد 170 خانوار به ارزش 170 میلیون ریال شامل برنج، چای، قند، روغن، گوشت، مرغ و رب گوجه فرنگی در ماه مبارک رمضان توزیع شد.

صابرملاشاهی بیان کرد: کمیته امداد نیز علاوه بر کمک‌های مردمی، فعالیت‌های مختلفی را در زمینه پرداخت مستمری، هزینه‌های درمانی، هزینه‌های تحصیلی و برنامه‌ریزی دوره‌های خود اشتغالی را در ارتباط با نیازمندان در دستور کار خود داشته و دارد.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول