اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند و رزمنده سال‏های جنگ:

دوران دفاع مقدس ثمرات ماندگاری برای نظام به ودیعه نهاد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: دوران مشعشع و درخشان دفاع مقدس ثمرات ارزشمند و ماندگاری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه اسلامی و بین‏‌الملل به ودیعه نهاد.

دوران دفاع مقدس ثمرات ماندگاری برای نظام به ودیعه نهاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علی‏رضا قاسمی‌‏فرزاد در نشست دفاع مقدس در فرمانداری شهرستان دماوند با گرامیداشت یاد و خاطر تمامی شهدا، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان در طلیعه هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این دوران مشعشع و درخشان در تاریخ انقلاب و ایران اسلامی، ایامی افتخارآفرین را برای این دیار به ودیعه نهاده است.

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابل تمامی ترفندها، دسیسه‏‌ها و سناریوهای پلید دشمنان بیمه کرد، افزود: در واقع پیروزی انقلاب اسلامی باعث ایجاد غربال‏گری بین سره از ناسره مبتنی بر احکام نورانی قرآن و اسلام در جامعه اسلامی شد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: کسانی که برای دفاع از مقدسات، ارزش‏ها و کیان اسلامی جان پاک خود را در طبق اخلاص نهادند و برخی به دیدار حق شتافته و برخی دیگر همچنان در آرزوی نثار جان خود در راه حق تعالی گام برمی‏دارند، طلایه‌‏داران دوران دفاع مقدس و افتخارآفرینان این دیار هستند.

قاسمی‌‏فرزاد تصریح کرد: فضای دوران دفاع مقدس فضایی بسیار معنوی بود که با رهبری امام بزرگوار مردم این دیار اسلامی از گرداب حاکم در دوران طاغوت که در سال‏های پس از انقلاب نیز همچنان در متن و بطن جامعه لایه‏‌هایی از این تفکر و فرهنگ عقب‏ مانده جاری و ساری بود، رهایی یافتند.

وی دوران دفاع مقدس را ایامی طلایی دانست که توانست با پالایش معنوی و انسانی جامعه، آب زلالی را بر زنگارها و تیرگی‏های دوران طاغوت بپاشد و جلابخشی برای تجلی جلوه حق باشد؛ به طوری که از مردمی که در دوران خفقان نظام ستم‏‌شاهی غرق در تفکر مادیات و شهوات بودند، انسان‏هایی خدایی، مکتبی و ارزشی ساخت.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: به واقع امام عظیم‏‌ا‌لشان دفاع مقدس را دوران سازندگی و پالایش انسان‏های خالص و مخلص پنداشتند و انصافا افراد فعال در این مکتب و دانشگاه برنده واقعی و اصلی محسوب می‏شوند.

قاسمی‏‌فرزاد با اشاره به اینکه رهروان واقعی امام راحل و مقام معظم رهبری قطعا اجر و مزد شهیدان را خواهند داشت، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که بعد از 34 سال از انقلاب اسلامی، سکانداری این نظام مقدس در اختیار جانشین برحق امام عظیم‏‌الشانی است که به واسطه پیروی از احکام قرآن و اسلام توانستند اقتدار، صلابت و ایستادگی نظام را در مقابل استکبار جهانی حفظ کنند.

وی یادآور شد: ذره‏ای از ارزش‏ها، معیارها و ملاک‏هایی که امام راحل برای حرکت و نهضت الهی خود به کار گرفته بود، عدول نکردیم و هر روز ثمرات ارزشمند آن را در جامعه شاهدیم.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول