اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

دفاع مقدس ایران را به قدرت برتر نظامی تبدیل کرد

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی گفت: جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس به قدرت برتر نظامی منطقه تبدیل شد و از تهدیدها، تحریم‌ها و فشارهای دشمنان به نفع خود استفاده کرد.

دفاع مقدس ایران را به قدرت برتر نظامی تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه عملیات مرصاد که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اراک برگزار شد با اشاره به تجربه موفق دوران دفاع مقدس اظهار داشت: امروز ملت ایران اسلامی با بهره‌مندی از تجربه‌های این دوران و تبعیت از ولایت فقیه در اوج عزت، عظمت و اقتدار قرار دارد.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین و ارزشمندترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و درس عبرتی برای دشمنان به شمار می‌رود تصریح کرد: دشمنان بدانند تاریخ استفاده از ادبیات تحریم و فشار علیه ملت ایران به پایان رسیده و برای ایران اسلامی این تهدیدها و تحریم‌ها تازگی ندارد چرا که ما از اول انقلاب تا به حال با آن روبرو بوده‌ایم و به آسانی از آن عبور کرده‌ایم.

استاندار مرکزی شکست تحریم‌ها و تهدیدهای امروز دشمنان در جنگ اقتصادی را در تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: مردم و مسئولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی که دشمن را در این جنگ هم نابود خواهد کرد، باید بیش از پیش تلاش کنند.

شعبانی‌فرد با بیان اینکه رشادت‌ها و شهادت‌طلبی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شود خاطر نشان ساخت: این هفته یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد چرا که فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را عبادت می‌دیدند و در این راه از جان و مال خود گذشتند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس تا ابد جاودانه خواهد ماند و هیچ‌گاه در بین ایرانیان کمرنگ نخواهد شد، گفت: دفاع مقدس آثار و برکات زیادی از ابتدا تا به حال بر تک تک مردم و اقشار جامعه ایران اسلامی داشته و می‌توان گفت اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی نشأت گرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: انگیزه حضور ما دینی، عقیدتی، ملی و دفاع ما نبردی صددرصد شرافتمندانه بود و به همین دلیل حاضر نشدیم مقررات انسانی و اسلامی را در این جنگ نابرابر زیر پا بگذاریم.

استاندار مرکزی بیداری اسلامی، مقاومت حزب‌الله، قیام مردم بحرین ایستادگی مردم مظلوم فلسطین و... را حاصل آثار و برکات دفاع مقدس ملت ایران اسلامی در نقاط مختلف دنیا دانست و اظهار داشت: دوران دفاع مقدس، نماد مقاومت و پایداری انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران در برابر کفر و استکبار جهانی است.

شعبانی‌فرد با اشاره به اینکه شهدا مردان همیشه جاویدان این دیار دلیرانند، آنان آیینه‌های تمام‌نمای راه عزت و شرف ملت غیور ایران هستند افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت رشید و پرآوازه‌ای است که در طول هشت سال نبرد نابرابر در مقابل دنیای استکبار و زورگویان با اقتدار و عظمت مقاومت کرد و حماسه‌های جاویدان و ماندگاری را بر صفحه تاریخ نقش بست.

وی با تاکید بر اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است تصریح کرد: باید برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده تمام تلاش خود را به کار گیریم چرا که ما هر چه داریم از این دوران باشکوه است.

وی گفت: دفاع مقدس نمودار ارزشمندترین افتخارات ملت ایران اسلامی است که به عنوان افتخاری بزرگ و نماد عزت و سرافرازی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همیشه در دل‌ها زنده خواهد ماند.

وی بیان کرد: امروز هر آنچه داریم به برکت خون شهدا، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگانی است که شبانه‌روز در سنگرهای حق علیه باطل مبارزه کرده و در این مسیر کوچک‌ترین تردیدی به دل راه ندادند.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول