اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش بین‌الملل اکران می‌شود

اشک‌های غزه در جشنواره فیلم مقاومت کرمان

خبرگزاری فارس: فیلم «اشک‌های غزه» محصول مشترک کشور نروژ و فلسطین به کارگردانی «ویبک لاکبرگ» در بخش بین‌الملل دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت کرمان نمایش داده می‌شود.

اشک‌های غزه در جشنواره فیلم مقاومت کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فیلم «اشک‌های غزه» محصول مشترک کشور نروژ و فلسطین به کارگردانی «ویبک لاکبرگ» در بخش بین‌الملل دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت کرمان نمایش داده می‌شود.

در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس در بخش بین‌الملل سه بخش فیلم‌های داستانی، فیلم‌های مستند و فیلم‌های بخش عماد مغنیه به نمایش در می‌آید که در این بخش به معرفی فیلم «اشک‌های غزه» به کارگردانی و نویسندگی «ویبک لاکبرگ» محصول مشترک کشور نروژ و فلسطین پرداخته می‌شود.

این فیلم زندگی سه کودک را طی جنگ و دوران آتش‌بس نشان می‌دهد و با استفاده از تصاویر آرشیوی منحصر به فرد عواقب وحشیانه جنگ‌های مدرن را آشکار می‌کند.

همچنین در این فیلم توانایی زنان و کودکان برای رویارویی با زندگی روزمره بعد از تجربه جنگ را نشان می‌دهد، بسیاری از آن‌ها در چادر و یا خانه‌های بدون سقف و دیوار زندگی می‌کنند، آن‌ها محتاج پول، غذا، آب و برق هستند، بعضی هم خانواده‌شان را از دست داده‌اند و یا بچه‌های آسیب دیده دارند.

«ویبک لاکبرگ»٬ متولد 22 ژانویه 1945 در نروژ٬ فیلمساز و بازیگر است، وی در بین سال‌های 1967 و 1991 در 12 فیلم به ایفای نقش پرداخت، فیلم او در قسمت «قدردانی شده توسط سازمان ملل» در جشنواره کن در سال 1987 نمایش داده شد.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس از سوم تا هفتم مهر ماه جاری در شهر کرمان و همزمان در 9 کشور جهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول