اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد

ورود کمیسیون عمران به تخلفات ثبت‌نامی در مسکن ویژه تهران

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کمیسیون عمران به این نتیجه برسد که تخلفات در ثبت‌نام مسکن ویژه تهران گسترده است، حتماً به این موضوع ورود خواهد داشت.

ورود کمیسیون عمران به تخلفات ثبت‌نامی در مسکن ویژه تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از معاونت رسانه و اطلاع‌رسانی نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، علی‏رضا خسروی اظهار داشت: اعضای کمیسیون عمران در جریان چگونگی اجرای طرح مسکن ویژه تهران قرار نگرفتند.

وی با بیان اینکه باید به تخلفات روی داده در واگذاری‌های مسکن ویژه تهران رسیدگی کرد تا مشکلی برای متقاضیان خواهان مسکن روی ندهد، گفت: نباید با اتفاقات کوچک طرح‌های بزرگ کشور خدشه‌دار شود.

نماینده مردم مهدیشهر و سمنان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر کمیسیون عمران به این نتیجه برسد که تخلفات در ثبت‌نام مسکن ویژه تهران گسترده است، حتماً به این موضوع ورود خواهد داشت.

وی با پراهمیت خواندن و بزرگ دانستن طرح مسکن ویژه تهران تأکید کرد: نباید اشکالات جزئی باعث خدشه‏دار شدن این طرح مهم در بازار مسکن کشور شود.

خسروی یادآور شد: طرح مسکن ویژه تهران به کمبودهای موجود در بخش عمران کشور کمک می‌کند، در شرایط کنونی کشور، ما یک میلیون واحد مسکونی در طول سال کم داریم و علاوه بر این بخش در بخش صنعتی‌سازی نیز ظرفیت‏سازی می‌کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس مجلس گفت: تا امروز هیچ بحثی در کمیسیون عمران در خصوص اجرای طرح مسکن ویژه تهران مطرح نشده و دولتی‌ها اعضای کمیسیون را در جریان چگونگی اجرای این طرح قرار نداده‏اند.

به گزارش فارس؛ در حالی که معاون عمرانی استانداری تهران اعلام کرده است که از 25 شهریور مراحل ثبت‌نام در مسکن‏های ویژه شهر تهران به صورت اینترنتی آغاز می‏شود و تا قبل از آن شهروندان نسبت به ثبت‌نام و پرداخت وجه اقدام نکنند، برخی از شعبه‏های بانک مسکن اقدام به افتتاح حساب و دریافت وجه برای ثبت‌نام در این طرح می‌کنند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول