اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

سرمایه‌گذاری فرهنگی مهم‌ترین نیاز جامعه امروز است

خبر گزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: مهم‌ترین نیاز جامعه امروز سرمایه‌گذاری فرهنگی است.

سرمایه‌گذاری فرهنگی مهم‌ترین نیاز جامعه امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، علی قاسمی ظهر امروز در مراسم یادواره شش شهید روستای بورنگ اظهار کرد: خون مطهر شهدا پیوند دهنده مکتب سرخ شهادت با راه رسالت و ولایت است.

وی ‌مهم‌ترین رسالت مسلمانان جهان را احیای مکتب نبوی در سایه اتحاد و همدلی تمام جهان اسلام دانست و تأکید کرد: اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص) نه تنها به اهداف پلید نظام سلطه کمکی نکرد بلکه سبب تقویت بیداری اسلامی، وحدت بیش از پیش مسلمانان و رسوایی مضاعف نظام سلطه و منافقان وابسته منطقه‌ای آنان شد.

معاون سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی راه مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تداوم خط سرخ شهادت دانست و ادامه داد: دستگاه‌های تربیتی و آموزشی نظیر آموزش و پرورش و رسانه ملی باید با الگوسازی مناسب و تهیه برنامه‌های افشا کننده به معرفی چهره واقعی نظام سلطه و هم‌پیمانان منطقه‌ای آنان پرداخته و از این طریق با هجمه‌های ناجوانمردانه آنان مقابله به مثل کنند.

قاسمی، سرمایه‌گذاری فرهنگی را ضروری‌ترین نیاز جامعه امروز دانست و اضافه کرد: عمده‌ترین مشکل نسل امروز فاصله گرفتن از معنویات،‌ فرهنگ دفاع مقدس و پرداختن به مسائل مادی است و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با کیفیت‌بخشی به برنامه‌های فرهنگی نسل چهارم انقلاب را بیشتر با فرهنگ ایثار و دفاع مقدس آشنا کنند.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر گام‌های موثر و مثبتی در راستای اعتلای فرهنگ قرآن و نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه برداشته شده است، گفت: جانبازان به عنوان شهدای زنده انقلاب، آزادگان و شهدای گمنام پل ارتباطی نسل دفاع مقدس با نسل‌های سوم و چهارم به شمار می‌روند.

معاون سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از وهابیت و صهیونیسم به عنوان دو فرقه دشمن اسلام و بشریت یاد کرد و ادامه داد: با این دو فرقه منحرف می‌توان با افزایش جلسات هم‌اندیشی علمای تشیع و تسنن و برقراری ارتباط مستحکم بین حوزه‌‌های علمیه تشیع و تسنن مانند حوزه علمیه قم و دانشگاه الازهر مصر مقابله کرد.

قاسمی رمز اقتدار ملت ایران در گفتمان بین‌المللی را حرکت در صراط ولایت دانست و تصریح کرد: در جنگ سخت دشمن یک‌هزار و 300 میلیارد دلار به 17 استان کشور خسارت وارد کرد و هزاران فرزند برومند را به شهادت رساند اما هرگز نتوانست به اهداف شوم و پلیدش دست یابد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول