اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان:

تیم بومی سپاهان نمی‌توانست در سوپر لیگ عنوانی کسب کند

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان گفت: با توجه به اینکه با تیم بومی نمی‌توانستیم در سوپر لیگ کاراته عنوان قابل توجهی به دست بیاوریم، تصمیم بر این گرفته شد که در لیگ برتر شرکت کنیم.

تیم بومی سپاهان نمی‌توانست در سوپر لیگ عنوانی کسب کند

اسماعیل پناهنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: براساس تصمیم هیئت مدیره باشگاه باید تیمی بومی در مسابقات فصل جدید لیگ کاراته حاضر می‌شد.

وی ادامه داد: در مسابقات سوپر لیگ کاراته، تیم‌های قدرتمندی حضور دارند و بازیکنان بومی ما تجربه کافی برای رقابت در کنار این تیم‌ها را نداشتند از این رو تصمیم گرفتیم که تیم را به لیگ برتر بفرستیم تا بتواند رتبه خوبی کسب کند.

مسئول ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان با اشاره به قهرمانی فصل گذشته تیم کاراته این باشگاه در مسابقات سوپر لیگ بیان داشت: مسابقات قهرمانی آسیا که برگزار نمی‌شود و در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان نیز دلیلی وجود ندارد که سهمیه تنها به تیم قهرمان لیگ اختصاص داشته باشد.

وی ادامه داد: حبیب‌الله ناظریان همچون گذشته مدیرت فنی تیم‌های کاراته سپاهان را بر عهده دارد و حمید صالحی و سعید ابراهیمی نیز کادر فنی تیم را تشکیل می‌دهند.

به گزارش فارس، پس از انجام قرعه‌کشی مسابقات لیگ کاراته، تیم کاراته مردان  سپاهان در لیگ برتر و تیم‌های کاراته بانوان در سوپر و لیگ برتر حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول