اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

پایگاه‎های آمریکا در تیررس موشک‎های نیروهای مسلح ایران است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: احتمال تحمیل جنگ دیگری به ایران وجود ندارد چرا که پایگاه‎ها و نیروهای انسانی آمریکا در تیررس موشک‎های نیروهای مسلح ایران قرار دارند.

پایگاه‎های آمریکا در تیررس موشک‎های نیروهای مسلح ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت پیش از ظهر امروز در مراسم رژه حماسی نیروهای مسلح در میدان بسیج شهرستان گرگان اظهار داشت: دشمنان، ملت ایران را در هشت سال دفاع مقدس تجربه کردند آنها می‎دانند روزی که ملت ایران دستهایش خالی بود، آن رشادت‎ها را از خود نشان داد و حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن نداد و همچنان مقتدرانه به پیشرفت خود ادامه می‎دهد.

وی تصریح کرد: اکنون نیروهای مسلح ایران به مجهزترین سلاح‎های پیشرفته تجهیز شده است و همه این سلاح‎ها از تولیدات داخلی و به همت جوانان ایرانی است لذا پاسخ ملت ایران و نیروهای مسلح به دشمنان کاملا واضح و روشن است که در صورت هر حمله‎ای چیزی از اسرائیل باقی نخواهد ماند.

استاندار گلستان با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله گفت: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد حمله‎ای به ایران انجام دهد جهان اسلام و ملت‎های انقلابی منطقه، ملت ایران را به آرزوی 33 ساله خود که محو این رژیم از صفحه روزگار است، خواهد رساند و نابودی کامل را برای آن رقم می‌زند.

قناعت با بیان اینکه احتمال هر نوع حمله‎ای از سوی دشمن منتفی است بر این نکته تاکید کرد: اما یک خطر همچنان ما را تهدید می‎کند و آن تفرقه بین نیروهای انقلاب و تفرقه در صنوف است لذا همه باید به هوش باشیم و همچون گذشته با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب تمام نقشه‎های دشمن را نقش بر آب کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنده واقعی در هشت سال دفاع مقدس ملت غیور ایران و نیروهای مسلح بودند گفت: امروز به خاطر جان‎فشانی‎ها و ایثارگری‎های شهدا و جانبازان این ملت سرافراز دور هم جمع شده‎ایم و نمایش قدرت ایران را به جهانیان نشان می‎دهیم.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول