اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده آمادگاه اصلی و عمومی آبیک:

همبستگی نیروهای مسلح نظام اسلامی در اوج قرار دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده آمادگاه اصلی و عمومی آبیک گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و جهانیان باید بدانند اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح نظام اسلامی در اوج قرار دارد.

همبستگی نیروهای مسلح نظام اسلامی در اوج قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، معرفت هاشمی صبح امروز در مراسم رژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان آبیک اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی و جهانیان باید بدانند اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح نظام اسلامی در اوج قرار دارد و روز به روز بر اقتدار نیروهای مسلح افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: امروز دشمنان درصدد هستند حرکت‌های نیروهای مسلح را حرکتی احساسی نشان دهند و به همین دلیل مناسبت‌های گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس و بیان حماسه‌گری‌های رزمندگان اسلام را نوعی تبلیغ می‌دانند.

این مسئول بیگانه کردن نسل جوان این مرز و بوم از فرهنگ عاشورایی و نهضت حسینی و همچنین الگوهای سازنده دفاع مقدس را از اهداف اصلی دشمنان نظام جمهوری اسلامی و رسیدن به اهداف و مقاصد شومشان عنوان کرد و گفت: در فضای غبارآلود امروز دشمنان می‌خواهند فرصت تفکر و عبرت گرفتن از ایثارگری‌های رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را از مردم به ویژه جوانان بگیرند.

فرمانده آمادگاه اصلی و عمومی آبیک شناخت قوی و جدی نیروهای مسلح از محیط داخلی و خارجی را از ویژگی‌های نیروهای مسلح به عنوان سرباز امام زمان (عج) دانست و افزود: نیروهای مسلح همواره اراده آهنین و مصمم دارند بنابراین بیان شعار «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» برای نیروهای مسلح کافی نیست چرا که نیروهای مسلح باید جانشان را فدای رهبر فرزانه کنند که افتخاری بزرگ است.

وی خاطر نشان کرد: فاصله بین حق و باطل یک گام است و نیروهای مسلح همواره بر مسیر حق گام بر می‌دارند و دست توانای خود را بر سر ناتوان مستضعفان، مسلمانان و ملت‌های مظلوم جهان می‌کشند.

این مسئول اذعان کرد: ایران اسلامی امروز در دنیا بر بلندای عزت و اقتدار قرار دارد که به برکت خون شهدای عزیز، ایثارگری‌های نیروهای مسلح و مردم در برابر زورگویان شرق و غرب و مدیریت امام راحل و رهبری مقام معظم رهبری به دست آورده است.

فرمانده آمادگاه اصلی و عمومی آبیک اضافه کرد: اتحاد و یگانه‌پرستی دو عامل اساسی مقاومت و ایستادگی ملت ایران و نیروهای مسلح در برابر جبهه استکبار جهانی بود که به عنوان بازوان ولایت فقیه و سپر ملت در برابر تهاجمات این دو عامل را حفظ و تقویت کرده است.

هاشمی اظهار کرد: در شرایطی که ارتش و سایر نهادهای دولتی در حال بازنگری و بازسازی تشکیلات خود پس از پیروز انقلاب اسلامی بودند با چراغ سبز شرق و غرب جنگ علیه ایران اسلامی تحمیل شد که در طول هشت سال نیروهای مسلح، مردمی و بسیج و رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی به صف دشمن زدند و با جانفشانی، ایثارگری و تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده پوز دشمنان را به خاک مالیدند.

وی افزود: نبرد انقلاب اسلامی با دشمنان همواره نبرد حق و باطل بوده، هست و خواهد بود چرا که آینده طبق آیات الهی از آن مستضعفان است که انقلاب اسلامی باید نقش خود را در زمینه ظهور امام زمان (عج) به نحو احسن ایفا کند.

هاشمی یادآور شد: امام راحل در جلد 21 صحیفه نور بیان کرده‌اند که انقلاب اسلامی در دوران جنگ به دنیا صادر شد که امروز شاهد تحقق بیشتر این امر در دنیا هستیم.

رژه یگان وحدت، گروهان نمونه گردان امام حسین (ع)، رژه حماسی گروه‌های امام رضا (ع)، رژه کارکنان پایور آمادگاه اصلی و عمومی آبیک، رژه یگان کارکنان وظیفه آمادگاه اصلی و عمومی آبیک، رژه حماسی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حوزه خواهران فاطمه‌الزهرا (س)، رژه ستون خودرویی سپاه پاسداران، رژه یگان خودرویی آمادگاه اصلی و عمومی، رژه خودرویی نیروی انتظامی، رژه خودرویی مخابراتی پایگاه هوانیروز شهید امینی، رژه موتوری آمادگاه اصلی و عمومی آبیک، رژه کارکنان پایگاه هوانیروز شهید امینی و رژه موتورسواران سپاه پاسداران و گلباران سه فروند بالگرد پایگاه هوانیروز شهید امینی و همچنین نواختن مارش نظامی از برنامه‌های مراسم رژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان آبیک بود که سبب شد بار دیگر عظمت، توان و اقتدار نظامی نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول