اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی خبر داد

آغاز داوری آثار جشنواره محیط زیست در آموزه‌های رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی از شروع داوری آثار رسیده به دبیرخانه منطقه‌ای جشنواره محیط زیست در آموزه‌های رضوی خبر داد.

آغاز داوری آثار جشنواره محیط زیست در آموزه‌های رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل محیط زیست خراسان‌رضوی، حمید جلاوندی اظهار کرد: داوری آثار فیلم مستند آماتور و عکس طبیعت، حیات وحش رسیده به دبیرخانه منطقه‌ای جشنواره محیط زیست در آموزه‌های رضوی در اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی آغاز شد و به‌زودی نتایج داوری‌ها و اسامی برگزیدگان این جشنواره اعلام می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی گفت: بیش از 1450 اثر در قالب عکس طبیعت و حیات‌وحش از 71 نفر محیط بان عکاس و بیش از 80 اثر در قالب فیلم مستند کوتاه آماتور و حرفه‌ای تاکنون به دبیرخانه منطقه‌ای این جشنواره وصول شده است.

وی افزود: اختتامیه این جشنواره روز پنج شنبه ششم مهرماه و همزمان با ولادت سعادت امام رضا(ع)  در مشهد مقدس با حضور معاونت محترم ریاست جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست  و جمعی از  معاونین و مدیران  این سازمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول