اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی ذوب آهن:

کیفیت بازی‌های لیگ فوتبال مطلوب نیست /ذوب آهن زیر فشار روانی

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی با مس اصلا کیفیت خوبی نداشت و این روندی است که در تمام بازی‌های لیگ تکرار می‌شود و نتیجه آن را در بازی‌های ضعیف تیم ملی نیز می‌بینیم.

کیفیت بازی‌های لیگ فوتبال مطلوب نیست /ذوب آهن زیر فشار روانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رسول کربکندی پس از شکست ذوب‌آهن برابر مس گفت: به هیچ عنوان بازی خوبی انجام ندادیم و از بازیکنان راضی نیستم به تیم مس تبریک می‌گویم که توانست به این پیروزی دست یابد.

وی با بیان اینکه هر دو تیم به این پیروزی نیاز داشتند، افزود: امتیاز حساسی بود، اما نتوانستیم به موفقیت دست یابیم.

کربکندی ابراز داشت: در نیمه اول مس بهتر از ما بود، اما در نیمه دوم ما عملکرد بهتری داشتیم، موجودی تیم ما فعلا همین است و ما با این روند به راحتی گل می‌خوریم و به دلیل فشار روانی زیاد بر روی تیم نمی‌توانیم گل خورده را جبران کنیم.

وی درباره پنالتی که به سود مس گرفته شد و اخراج بازیکن تیمش از بازی عنوان کرد: انتخاب این داور برای بازی امروز کج‌سلیقگی و بی‌نظمی کمیته داوران را می‌رساند، زیرا قاسم واحدی در بازی هفته قبل ما مقابل فولاد که آن اشتباه روی داد هم داور چهارم بود و حال برای این بازی به عنوان داور اول انتخاب شده بود و من فکر می‌کنم برای جبران قضاوت نادرست هفته قبل این داور انتخاب شده بود.

کربکندی درباره کیفیت بازی گفت: بازی با مس اصلا کیفیت خوبی نداشت و این روندی است که در تمام بازی‌های لیگ تکرار می‌شود و نتیجه آن را در بازی‌های ضعیف تیم ملی نیز می‌بینیم.

وی در مورد نشست‌های خبری قبل و بعد بازی‌های لیگ اذعان داشت: نشست خبری بعد از بازی یک عرف رسمی است که در تمام فوتبال دنیا لحاظ می‌شود، اما نشست قبل از بازی برای مربیان لیگ دردسرساز شده و اگر نتوانیم حضور یابیم با جریمه مالی کمیته انضباطی روبه‌رو می‌شویم، آن‌ها خواسته‌اند از این راه دکانی برای خود باز کنند.

کربکندی در مورد پایان کارش در تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: از سوی مدیریت هیچ‌گونه اولتیماتومی داده نشده و شما خبرنگاران مشتاق‌تر از مدیران هستید تا من برکنار شوم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان گفت: تمام باشگاه‌ها مشکل مالی دارند و بازیکنان بهانه‌جویی می‌کنند تا فوتبال خوبی انجام ندهند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول