اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پورمحمدی:

جنگ با ایران، رژیم صهیونیستی را با بحران‌های فراوانی مواجه می‌کند

خبرگزاری فارس:رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در حمله نظامی به ایران دچار تردید هستند زیرا می‌دانند که جنگ با ایران قطعاً یک جنگ فرسایشی خواهد بود و آنها را با بحران‌های داخلی فراوانی رو به ‌رو می‌کند.

جنگ با ایران، رژیم صهیونیستی را با بحران‌های فراوانی مواجه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مصطفی پورمحمدی صبح امروز در جمع فعالان سیاسی و اعضای تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی در محل هتل گلستان مشهد اظهار کرد:‌ هم‌چنان که مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود بارها تاکید کرده‌اند، جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در یک مرحله حساس و پیچ تاریخی بزرگ است و آنچه اهمیت دارد این است که باید از این برهه تاریخی با کم‌ترین هزینه و با عزت و سلامت عبور کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور یادآور شد: این شرایط حساس تاریخی در فضای داخلی کشور نیز وجود دارد و هم موقعیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌ بین‌المللی دارای چنین شرایطی است و باید بتوانیم بر تحولات مهم بین‌المللی نیز تاثیرگذار باشیم.

پورمحمدی تاکید کرد: اگر در فضای داخلی کشور موفق باشیم در آن صورت قادر خواهیم بود در تحولات جهانی نیز نقش‌آفرینی کنیم، ‌بنابراین در وهله اول باید ظرفیت‌های داخلی خود را به خوبی شناسایی و سپس به دنبال رصد کردن فضای بین‌المللی باشیم.

وی عنوان کرد: قدرت تحرک و پویایی ایران اسلامی در عرصه جهانی بسیار والا است و همین مسئله باعث حساسیت و دغدغه همیشگی غربی‌ها شده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا بیان کرد:‌ بیشتر نامزدهای ریاست جمهوری در آمریکا همواره روی مسائل ایران در نطق‌های انتخاباتی خود مانور می‌دهند و این مسئله نشانگر آن است که جمهوری اسلامی ایران یک مسئله حیاتی برای سیاستمداران غربی است.

پورمحمدی در ادامه با اشاره به قطع روابط سیاسی ایران و کانادا تصریح کرد: ‌کشور کانادا در حال حاضر دارای مشکلات داخلی فراوانی است و اقلیت‌های مختلف فرانسوی، ایتالیایی و آلمانی زبان در آنجا حضور دارند و در هفته‌های اخیر نیز جمعیت فرانسوی زبان موفق شدند در ایالت کبک اکثریت را از آن خود کنند و در مشاجرات داخلی به پیروزی برسند.

وی افزود: علی‌رغم این مشکلات داخلی مسئله ایران و به ویژه موفقیت‌های دیپلماتیک آن بعد اجلاس عدم تعهد در تهران برای کانادایی‌ها مهم است و برای خوشایند غربی‌ها روابط خود با ایران را قطع می‌کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد:‌ جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد و همین مسئله باعث شده تا دشمنان بزرگی نیز در مقابل ما صف آرایی کنند اما مسئله مهم این است که کشورهایی مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی در حمله نظامی به ایران دچار تردید هستند زیرا می‌دانند که جنگ با ایران قطعاً یک جنگ فرسایشی خواهد بود و آنها را با بحران‌های داخلی فراوانی رو به ‌رو می‌کند و البته اگر مطمئن بودند که در جنگ با ایران پیروز می‌شوند لحظه‌ای در حمله نظامی به ایران تردید نمی‌کردند.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: تحولات عراق و افغانستان درس بزرگی برای کشورهای غربی است و ما نیز باید تلاش کنیم در عرصه بین‌المللی رفتارها و مواضع خود را براساس آرمان‌های خود هدایت کنیم.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول