اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی خوی:

مقابله با انحرافات اجتماعی نیازمند فعالیت‌های پژوهشی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی خوی گفت: مبارزه با انحرافات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی نیازمند فعالیت‌های پژوهشی، تحقیقاتی و فرهنگ‌سازی است.

مقابله با انحرافات اجتماعی نیازمند فعالیت‌های پژوهشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی‌شکوری عصر امروز در جلسه فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: رسالت شورای فرهنگ عمومی در زمینه فرهنگ‌سازی و مبارزه با انحرافات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی، کم‌رنگ شدن چادر به عنوان حجاب برتر، گسترش آلودگی‌های صوتی در خیابان‌ها و معابر، بالا رفتن آمار طلاق، رشد فعالیت اراذل و اوباش، بالا رفتن آمار مراجعات و پرونده‌های دادگستری‌ها، کم‌رنگ شدن حضور مردم در نمازهای جماعت و پایین‌آمدن سطح کیفیت تبلیغات دینی و فرهنگی است.

وی افزود: بخش مهمی از این موارد نیازمند فعالیت‌های پژوهشی، تحقیقاتی و فرهنگ‌سازی است اما مسئولیت‌های شوراهای فرهنگی در این زمینه مضاعف است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خوی در این جلسه با محکوم‌کردن هتک حرمت به رسول خدا (ص) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: از عصر رسول خدا (ص) تاکنون، دین اسلام و مسلمانان یک عده دشمنان مارک‌دار و قسم‌خورده از جمله یهودیان لجوج و حیله‌گر (صهیونیسم)، سردمداران کفر و شرک (استکبار)، جریان‌های نفاق و فریب‌خوردگان داخلی دارند که اکنون نیز همان دشمنان با نام‌ها و شگردهای جدید توطئه علیه مقدسات و مسلمانان را ادامه می‌دهند.

امام جمعه خوی با اشاره به توطئه‌های پیچیده استکبار جهانی علیه کشورهای اسلامی اظهار داشت: توهین به مقدسات به منظور تقدس‌زدایی، نسبت ناروای خشونت بر مسلمانان، به کارگیری جریان‌های تندرو و تکفیری، تبلیغ فساد و منکرات در جوامع اسلامی، ترورکردن دانشمندان و نخبگان، مسخره‌کردن آموزه‌های دینی، تحقیر مسلمانان در افکار عمومی، راه‌اندازی جنگ روانی و تبلیغاتی، تحمیل فشار و تحریم‌های اقتصادی و تهدید به حمله نظامی از جمله توطئه‌ها و شگردهای استکبار و عوامل منطقه‌ای او است.

در این جلسه در زمینه راهکارهای جذب مردم به مساجد و نمازهای جماعت، عملکرد ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، گزارش رئیس آموزش و پرورش در زمینه تغییرات محتوایی کتب درسی، گفت‌وگو و تبادل نظر از سوی اعضا صورت گرفت.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول