اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

نقش بانوان در کاهش آسیب‎های اجتماعی انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرگان گفت: نقش بانوان در کاهش آسیب‎های اجتماعی انکارناپذیر است.

نقش بانوان در کاهش آسیب‎های اجتماعی انکارناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین عصر امروز در همایش نقش بانوان در کاهش آسیب‎های اجتماعی و پیشگیری در مصرف مواد مخدر اظهار داشت: زن در کشورهای غربی یک ابراز و وسیله است اما در نظام دینی ما که مبانی اخلاقی را در دستور کار خود دارد زن و مرد از نظر اخلاقی یکسان هستند و پیامبر اکرم(ص) نیز برای تکریم مبانی اخلاقی معبوث شد.

وی با بیان اینکه جوامع امروز با پدیده‎های اجتماعی مانند بزهکاری، اعتیاد و مسائل دیگر روبه‎رو است خاطر نشان کرد: جایگاه زن در اسلام بی‎نظیر است و آنها می‌توانند در پیشگیری از این مسائل اجتماعی نقش مؤثری را ایفا کنند.

گرزین افزود: خانواده یک رکن اساسی در نظام دینی است که مدیریت آن را زنان بر عهده دارند.

فرماندار گرگان تصریح کرد: در کشوری زندگی می‎کنیم که بیش از 30 سال به واسطه انقلاب اسلامی با انواع تهدیدها، تحریم‎ها و هجمه‎های مختلف فرهنگی از سوی دشمنان مواجه بوده است.

وی متذکر شد: شبکه‎های ماهواره‎ای افکار جوانان را به سوی یأس و ناامیدی هدایت می‎کنند و برای درمان آن مواد مخدر را با ارزان‎ترین قیمت‎ها در بین جوامع توزیع می‎کنند تا این مواد هویت جسمی و روحی جوانان را به تسخیر خویش گیرد.

گرزین با بیان اینکه امروز یک جنگ تمام عیار از سوی دشمن بر ما وارد شده یادآور شد: اگر دیروز مردان در خط مقدم جبهه‎ها از مرزها دفاع می‎کردند امروز حملات به سوی مرزها نیست بلکه مغزها را نشانه رفته است.

فرماندار گرگان افزود: امروز حملات دشمن به وسیله شبکه‎های ماهواره‎ای فضای خانه‎ها را ناامن کرده است تا بتواند ارزش‎ها و اعتقادات این مردم را سست کند و به راحتی نقشه‎های شوم خود که همان اسلام‌ستیزی است را اجرا سازد.

وی متذکر شد: امروز دشمن مواد مخدر را به صورت رایگان و ارزان‎ترین قیمت در اختیار جوانان این مرز بوم قرار می‎دهد برای همین باید برای اعتماد و سلامت فردی و جمعی در برابر این حرکت دشمن برنامه‎ریزی کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول