اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

حضور مردم در فعالیت‌های فرهنگی بسیاری از کج‌اندیشی‌ها را اصلاح می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مردمی کردن فعالیت‌های فرهنگی به تقویت روزافزون این حوزه کمک کرده است چراکه حضور مردم در صحنه می‌تواند بسیاری از نارسایی‌ها و کج‌اندیشی‌ها را اصلاح کند.

حضور مردم در فعالیت‌های فرهنگی بسیاری از کج‌اندیشی‌ها را اصلاح می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در نشست هیئت امنای مساجد و فعالان حوزه فرهنگی در اردبیل اظهار داشت: ما معتقدیم خروج دولت از تصدی‌گری یک مزیت ممتاز برای پویا شدن تمام بخش‌ها به ویژه حوزه فرهنگ به شمار می‌رود چراکه نهادها و دستگاه‌های فرهنگی می‌توانند کارکردهای بهتری داشته باشند و بزرگ‌ترین دغدغه‌های اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز که ناشی از کمبود اعتبارات است می‌‌تواند با کمک‌های مردم برطرف شود.

وی تصریح کرد: براساس سند پنجم توسعه کشور تطبیق و بومی‌سازی برنامه‌ها از سیاست‌های کلان سازمان تبلیغات اسلامی است چراکه در سایه همین نگرش صحیح است که می‌توان بخش عظیمی از جوانان و عموم مردم را به حضور در این برنامه‌ها سوق داد.

ستوده شناخت، تبیین و تأمین نیازهای تبلیغی را از برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در سطح استان اعلام کرد و افزود: با شناخت نیازهای تبلیغی مردم و جوانان در مقابل خرافه‌پرستی‌ها باید ایستاد که در همین راستا تبلیغات اسلامی با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها تدارک مناسبی دیده است.

این مسئول به اجرای طرح جوانان فعال مسجد در بیش از 10 مسجد اردبیل اشاره کرد و بیان داشت:‌ در هر یک از شهرستان‌های استان قرار است دو مسجد فعال و پویا انتخاب شده تا برنامه‌های فرهنگی و هنری با محوریت مساجد انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی در سال‌جاری بر اساس برنامه پنجم توسعه در فعال کردن جوانان در مسجد و مسجد محوری تلاشی فراگیر داشته و سعی می‌کند برخی از نگرش‌های غلط را اصلاح کند.

به گزارش فارس، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه اضافه کرد: امکانات فرهنگی این استان ناچیز به نظر می‌رسد و باید با همکاری مسئولان استانی و کشوری سعی شود برخی کمبودها و نقص‌ها برطرف شود.

ستوده در بخش دیگری از سخنان خود به اهانت اخیر استکبار جهانی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام اشاره کرد و گفت:‌ توهین به مقدسات دینی نشان‌دهنده اضمحلال و نابودی حقیقی استکبار جهانی است که به یقین آمریکا و صهیونیسم به زودی در گرداب و منجلاب این نابودی از بین می‌روند.

وی افزود: این اهانت نفرت و خشم مسلمانان جهان را برانگیخته و هیچ انسان آزاده‌ای قبول نمی‌کند که به ساحت نبی مکرم اسلام اهانت شده یا بخواهند فیلم موهنی را در مورد این شخصیت آسمانی پخش کنند.

ستوده در ادامه این حرکت خبیث را نشانه زبونی مستکبران در برابر عظمت جهان اسلام توصیف کرد و اظهار داشت: شایسته‌ترین حرکت اقدام بابصیرت و همراه با هوشیاری است تا با محکوم کردن این عمل شنیع دشمنان متوجه اشتباه و اقدام سخیف خود شوند.

انتهای پیام/ل20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول