اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

کیفیت فعالیت‌های فرهنگی را نباید فدای کمیت کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: نباید کیفیت فعالیت‌های فرهنگی دینی را قربانی کمیت آن‌ها کرد.

کیفیت فعالیت‌های فرهنگی را نباید فدای کمیت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدمحمد فخری پیش از ظهر امروز در مراسم اردوی برگزیدگان هسته‌های فرهنگی جوان استان در مجموعه تاریخی تخت سلیمان تکاب اظهار داشت: محتوا محور بودن فعالیت‌های فرهنگی و دینی ضروری است چراکه آنچه اهمیت دارد اثربخشی و تأثیرگذاری این فعالیت‌ها است.

وی افزود: حمایت از فعالیت‌های دینی و گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه امری بسیار مهم است چراکه آشنایی جوانان با برنامه‌های دینی و فرهنگی برای آینده کشور مفید و مثمرثمر خواهد بود.

به گفته فخری در چند سال اخیر دشمنان با ترفندهای مختلف برای زیر سؤال بردن ارزش‌های جامعه ما تلاش و فعالیت می‌کنند که باید با برنامه‌های فرهنگی و دینی در برابر آن‌ها ایستادگی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری اردوهای هسته‌های فرهنگی، اظهار داشت: روند برگزاری اردوهای هسته‌های فرهنگی با شرکت جوانان فعال مثبت است و در این اردوها جوانان با آثار تاریخی و فرهنگی استان آشنا می‌شوند.

فخری اضافه کرد: در این اردو که به مدت شش روز در این شهرستان ادامه خواهد داشت، 370 نفر از برگزیدگان هسته‌های فرهنگی جوان استان آذربایجان‌غربی حضور دارند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت فرهنگی اثر تاریخی تخت سلیمان تکاب افزود: مجموعه فرهنگی تاریخی تخت سلیمان از آثار مهم و جهانی است و برای مردم این منطقه از آثار ارزشمند و تاریخی به شمار می‌رود به طوری که ارزش تخت سلیمان استان آذربایجان‌غربی از ارزش تخت جمشید در استان فارس کمتر نیست.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول