اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ملایر خبر داد

فعالیت 28 خوابگاه برای اسکان 4 هزار دانشجو در ملایر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ملایر از وجود 28 خوابگاه دولتی و خودگردان برای اسکان بیش از 4 هزار دانشجو در خوابگاه‌های دانشجویی این شهرستان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

فعالیت 28 خوابگاه برای اسکان 4 هزار دانشجو در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سید رسول حسینی ظهر امروز در نشست ساماندهی خوابگاه‌های دانشجویی ملایر اظهار داشت: سال گذشته 3 هزار و 700 دانشجوی غیر بومی در خوابگاه‌های دانشجویی ملایر اسکان پیدا کردند که این رقم امسال به 4 هزار نفر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر، 28 خوابگاه به صورت دولتی و خودگردان در این شهرستان وجود دارد، افزود: این خوابگاه‌ها زیر نظر کمیته ساماندهی خوابگاه‌ها بوده و بیش از 70 درصد از دانشجویان این خوابگاه‌ها دختران دانشجو هستند.

معاون فرماندار ملایر خواستار روشنایی معابر خوابگاه‌ها، نصب ژنراتورهای اضطراری برق و ورود خیران برای ساخت خوابگاه‌های دانشجویی جدید و توجه به مسائل و مشکلات بخش بهداشت در خوابگاه‌ها شد.

وی گفت: با ساماندهی خوابگاه‌های دانشجویی که برخی متعلق به دانشگاه و برخی به صورت خودگردان است، هم‌اکنون در ملایر مشکل اسکان دانشجو در این خوابگاه‌ها وجود ندارد.

حسینی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشکلی برای اسکان دانشجویان در ملایر وجود ندارد، اضافه کرد: وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی باید با دقت و حساسیت ویژه‌ای بررسی شود و در صورت امکان برای رعایت نظم و امنیت خوابگاه‌های دانشجویی، دوربین مداربسته در اطراف این خوابگاه‌ها نصب شود.

وی در پایان با تأکید به سرپرستان خوابگاه‌های دانشجویی گفت: لازم است وضعیت خوابگاه‌ها و ورود و خروج دانشجویان کنترل شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول