اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشگاه شیراز خبر داد

بازسازی عمومی 10 خوابگاه در 60 روز

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: در تابستان سال جاری با تامین اعتباری بیش از 14 میلیارد ریال در فرصت محدود تعطیلات دو ماهه تابستان اقدام به بازسازی عمومی 10 خوابگاه و غذاخوری پردیس ارم کردیم.

بازسازی عمومی 10 خوابگاه در 60 روز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا رخشنده‌رو عصر امروز در مراسم افتتاح این خوابگاه‌های بازسازی شده اظهار داشت: خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه شیراز با قدمت حدود 50 سال و تراکم بالای دانشجویان، همواره در معرض استهلاک و نیازمند تعمیرات مداوم هستند.

وی افزود: در خوابگاه شهدا یک و دو تعمیر کامل موتورخانه، تعویض کامل لوله‌کشی و تعریض رادیوتورها با اعتبار یک‌میلیارد ریال و ایزوگام کامل پشت بام تعمیر، شیب‌بندی و بتن‌ریزی بام و احداث اتاق نگهبانی و تاسیسات در خوابگاه 10 ارم با اعتبار 400 میلیون ریال انجام شد.

رخشنده‌رو ادامه داد: در خوابگاه کشاورزی شهید مطهری ایزوگام کامل، تعمیرات پشت بام، کنیتکسو رنگ‌آمیزی کامل، بازسازی حمام‌ها و آشپزخانه‌ها، سرامیک‌کاری راهروها، نصب پنجره آلومینیومی دو‌جداره و تعویض موکت با اعتبار 295 میلیون تومان انجام شد.

وی در ادامه دیگر موارد بازسازی شده را  شامل خوابگاه کشاورزی شهید بهشتی، خوابگاه شهید مفتح، خوابگاه‌های هشت، 9،چهار و سه ارم، خوابگاه‌های 13 و 14، خوابگاه قدس، خوابگاه زند و سلف ارم برشمرد و افزود: موانعی مانند حجم بالای تعمیرات، فرصت کوتاه تعطیلات و تقارن عملیات با ماه مبارک رمضان و فرسودگی بسیار اماکن تعمیری با به کارگیری حداقل 25 گروه پیمانکاری و با تلاش و نظرات تمام همکاران برطرف و کار به سرعت به اتمام رسید.

معاون دانشجویی دانشگاه شیراز با اشاره به شروع سال جدید تحصیلی ادامه داد: خوابگاه‌ها برای استفاده دانشجویان آماده شده و دانشجویان جدیدالورود و قدیمی می‌توانند در محیطی مناسب و آماده به کسب علم و ارتقای دانش خود بپردازند.

به گزارش فارس، در این مراسم از مسئولان، پیمانکاران و برخی از عوامل اجرایی این عملیات بازسازی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول