اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت اندیمشک خبر داد

تعطیلی 4 مطب دندانپزشکی غیرمجاز در اندیمشک

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت اندیمشک از تعطیلی چهار مطب دندان‌پزشکی غیرمجاز در سطح این شهرستان خبر داد.

تعطیلی 4 مطب دندانپزشکی غیرمجاز در اندیمشک

احمد مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: چهار مطب دندانپزشکی و دندانسازی متخلف و غیرمجاز در این شهرستان شناسایی و پلمب شده است.

رئیس شبکه بهداشت اندیمشک افزود: این واحدهای پلمب شده، کارهای کشیدن دندان، پرکردن و عصب‌کشی دندان و غیره را به صورت غیرمجاز و غیربهداشتی در مطب انجام می‌دادند که با صدمه رساندن به بهداشت دهان و دندان عده‌ای‌، شکایات مردمی را در پی داشته و در این باره نیز اقدامات لازم انجام شده است.

وی با اشاره به روند مراحل این پلمب خاطر نشان کرد: به دنبال این شکایات و با پیگیری و تلاش مسئولان اداره شبکه بهداشت و درمان اندیمشک و مساعدت نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک، این چهار مطب غیرمجاز و غیربهداشتی دندانپزشکی و دندانسازی در اندیمشک شناسایی و پلمب شدند.

مجیدی تأکید کرد: کسانی که به هر نحوی از فعالیت‌های غیرقانونی این مطب‌های غیرمجاز و غیربهداشتی دچار زیان‌های مادی یا عوارض جسمی شده‌اند می‌توانند شکایت خود را به شبکه بهداشت و درمان یا نیروی انتظامی شهرستان تحویل دهند.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول