اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اداره کل تعزیرات حکومتی بوشهر

پرونده عرضه‌کننده غیرمجاز فرآورده نفتی مختومه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: پس از بررسی و رسیدگی‌های قانونی، پرونده عرضه کننده غیر مجاز خارج از شبکه فرآورده نفتی در شهرستان بوشهر مختومه شد.

پرونده عرضه‌کننده غیرمجاز فرآورده نفتی مختومه شد

محمود احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت:‌ با اعلام گزارش ماموران دریابانی بوشهر مبنی بر عرضه خارج از شبکه مقادیری فرآورده نفتی توسط مالک یک فروند قایق صیادی با شکایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پرونده‌ای در همین رابطه تشکیل و برای رسیدگی به شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی بوشهر ارجاع داده شد.

وی افزود: شعبه با احضار متهم و استماع دفاعیات مشارالیه و بررسی محتویات پرونده تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر برگشت فرآورده نفتی مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد و رأی صادره اجرا و پرونده مختومه اعلام شد.

احمدی در ارتباط با محکومیت خریدار خارج از شبکه فرآورده نفتی در تعزیرات حکومتی بوشهر گفت: پرونده فردی که اقدام به خرید مقدار یک‌هزار و 800 لیتر فرآورده نفتی خارج از شبکه کرده بود برای رسیدگی و صدور رأی به شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی بوشهر ارجاع داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر اضافه کرد: شعبه با بررسی محتویات پرونده و استماع دفاعیات متهم تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و علاوه بر برگشت فرآورده نفتی مکشوفه به شبکه توزیع، متخلف را به پرداخت مبلغ 15 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد و رأی صادره اجرا و پرونده مختومه اعلام شد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول