اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کارخانه آونگان اراک:

ورشکستگی برای کارخانه آونگان معنا ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس کارخانه آونگان اراک با اشاره به اینکه افرادی با طرح مسائلی چون ورشکستی قصد دارند مانع از رونق این واحد تولیدی شوند گفت: نه تنها برای کارخانه آونگان ورشکستگی معنا ندارد بلکه به دنبال افزایش کارگر نیز هستیم.

ورشکستگی برای کارخانه آونگان معنا ندارد

مجتبی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مدیران آونگان با وجود شرایط سختی که بر بازار حاکم است، تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته‌اند تا این کارخانه را نسبت به گذشته فعال‌تر کنند و در راه تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

وی با درخواست از کارگران این کارخانه برای خدمت صادقانه به منظور تولید بیشتر افزود: در راستای تحقق شعار سال و خارج کردن کارخانه از بحران توانسته‌ایم سه قرارداد با کشورهای پاکستان، ارمنستان و بازار ایران منعقد کنیم که در راستای انجام تعهدات به نیروی کار بیشتر نیز نیاز داریم و به دنبال افزایش کارگر هستیم که با این شرایط نه تنها این کارخانه از بحران خارج خواهد شد بلکه به رونق سابق خود نیز باز خواهد گشت.

رئیس کارخانه آونگان اراک با بیان اینکه تمام هدف مدیران آونگان خارج کردن این مجموعه از بحران و سر و سامان دادن به برنامه‌ها است خاطر نشان ساخت: به زودی با توجه به سه قرارداد خوبی که با چند کشور خارجی منعقد کرده‌ایم، رونق را به شرکت بازگردانده و تمام خطوط را فعال خواهیم کرد و با اقتدار در راه خودکفایی و استقلال کشور گام بر خواهیم داشت.

جعفری ادامه داد: اخیرا یک قرارداد 6 هزار و 200 تنی با کشور پاکستان، یک قرارداد 20 هزار تنی به ارزش 60 میلیون دلار با کشور ارمنستان منعقد کرده‌ایم، علاوه بر این قراردادها، یک قرارداد نیز به منظور تبدیل اسلب به نبشی به میزان 10 هزار تن بسته شده که می‌توان گفت شرکت آونگان نه تنها ورشکسته نشده بلکه با جدیت کار خود را ادامه خواهد کرد.

رئیس کارخانه آونگان اراک همچنین از جذب چندین نیروی کار طی روزهای آینده در این کارخانه خبر داد.

وی بسته شدن درب آونگان را یک کذب محض عنوان و تاکید کرد: ما از کارگران خواهش کردیم کارشکنی نکنند و تنها به فکر کار باشند و نگذارند عده‌ای سودجو به این کارخانه و کشور لطمه وارد کنند.

رئیس کارخانه آونگان اراک گفت: متاسفانه دست‌هایی پشت پرده است که در راه‌اندازی خطوط این کارخانه اشکال‌تراشی می‌کنند و اجازه نمی‌دهند کارها به پیش برود و اگر این روند ادامه پیدا کند آن‌ها را به دادستانی معرفی خواهیم کرد.

جعفری با اشاره به اینکه محصولات تولیدی این کارخانه حرف اول را در خاورمیانه می‌زد بیان کرد: این کارخانه در سال 52 تاسیس و یکی از بهترین و مهم‌ترین کارخانجات تولیدکننده دکل‌های برق و برج‌های مخابراتی نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه به شمار می‌رفت که امیدواریم با مدیریت خوب و تلاش کارگران عزیز به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول