اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیاهکل:

افزایش معرفت شاخصه مهم سپاه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیاهکل گفت: افزایش معرفت مهم‌ترین شاخصه سپاه پاسداران است.

افزایش معرفت شاخصه مهم سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی ظهر امروز در دیدار با فرمانده و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان جانفشانی و افزایش معرفت را از شاخصه‌های مهم سپاه پاسداران در طول دفاع مقدس عنوان کرد.

وی نقش سپاه را در دوران دفاع مقدس افتخاری برای کشور دانست و گفت: پاسدار بودن یک افتخار است و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز فرمود ای کاش من هم یک پاسدار بودم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سیاهکل در ادامه به دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس فرصت برای رشد صنایع و واحدهای تولید کشور بود که موجب شده تا جوانان متعهد، با اخلاق و ابتکار، دست به فعالیت‌های وسیع برای شکوفایی صنایع نظامی در هشت سال دفاع مقدس بزنند.

وی با قدردانی از تشکیل اردوهای راهیان نور، به نقش این اردوها در ارتباط بیشتر با نسل جوان اشاره کرد و یادآور شد: اردوی راهیان نور سرشار از معنویت و معرفت است و موجب آشنایی بیشتر نسل جوان با معارف اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی می‌شود.

امام جمعه سیاهکل با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) خاطرنشان کرد: این بی‌حرمتی نه تنها موجب نشد که صدمه‌ای به چهره نورانی پیامبر اکرم (ص) وارد شود بلکه با چهره نورانی و با برکت حضرت محمد (ص) بر مردم دنیا نمایان‌تر و محبوب‌تر شد.

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل نیز گزارشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان ارائه کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول