اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان:

نمی‌توانم درباره گل مردود سپاهان نظر بدهم

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: در صحنه‌ای که داور گل سپاهان را در بازی با صنعت نفت آبادان مردود اعلام کرد از صحنه دور بودم و نمی‌توانم در این مورد نظر قطعی بدهم.

نمی‌توانم درباره گل مردود سپاهان نظر بدهم

رضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در هواپیما و در راه بازگشت به اصفهان یدالله جهانبازی داور دیدار سپاهان و صنعت نفت آبادان هم با ما همراه بود و به بازیکنان تیم گفته بود پیش از آنکه توپ به اروین بولکو برسد، سوت را زده بودم.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه از صحنه دور بودم نمی‌توانم در این مورد اظهار نظری داشته باشم و باید فیلم بازی را ببینم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان در ادامه به بازی تیمش در برابر صنعت نفت‌ آبادان اشاره و تصریح کرد: بازی خوبی را در برابر این تیم برگزار کردیم و موقعیت‌های گل بسیاری را از دست دادیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ما در این دیدار خوب کار کردند اما روزمان نبود و نتوانستیم از موقعیت‌های بی‌شمار خود استفاده کنیم اما نتیجه تساوی هم نمی‌تواند برای ما بد باشد.

محمدی در پاسخ به این سئوال که عملکرد خود را در بازی دیروز چگونه می‌بینید، افزود: در این مورد من نمی‌توانم نظر بدهم و کارشناسان باید نظر بدهند اما سعی می‌کنم هر زمان که درون دروازه سپاهان قرار بگیرم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم.

وی در ادامه به بازی تیمش در جام باشگاه‌های آسیا و در برابر تیم الاهلی اشاره کرد و افزود: در مرحله مقدماتی دو مرتبه با این تیم بازی کرده‌ایم و این تیم را تیم بسیار خوبی می‌دانم اما مصمم هستیم در اصفهان و در مقابل چشمان هوادارانمان بازی را ببریم.

به گزارش فارس، سپاهان در پایان دیدار با صنعت نفت آبادان با کسب 14 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به نفت تهران در مکان دوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر ایستاد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول