اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

سپاهان برای نیمه‌نهایی خیز بر می‌دارد

خبرگزاری فارس: تیم سپاهان برای راهیابی به جمع چهار تیم برتر قاره کهن تیم الاهلی عربستان را مانعی پیش رو خود می‌بیند تا خاطره صعود به فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را برای علاقه‌مندان به فوتبال بازسازی کند.

سپاهان برای نیمه‌نهایی خیز بر می‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فردا با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود و تیم سپاهان به عنوان تنها نماینده ایران در ورزشگاه فولادشهر به مصاف حریف عربستانی خود می‌رود.

تیم سپاهان در شرایطی رودرروی تیم الاهلی عربستان صف‌آرایی می‌کند که خاطره تلخ حذف آماتوری سال گذشته همچنان هواداران این تیم را آزرده می‌کند.

طلایی‌پوشان فصل گذشته در این مرحله در دو بازی رفت و برگشت تیم السد قطر را شکست دادند اما به دلیل یک اشتباه آماتوری از دور مسابقات کنار رفت.

شاگردان زلاتکو کرانچار که در لیگ دوازدهم تاکنون نتوانسته‌اند چهره مدافع عنوان قهرمانی را داشته باشند، به خوبی می‌دانند که در لیگ قهرمانان برخلاف لیگ برتر فرصت جبران وجود ندارد.

سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق شده تیم الاهلی را در اصفهان شکست داده و در عربستان نیز با تساوی متوقف کند اما کادر فنی و بازیکنان این تیم به خوبی توجیه هستند که نتایج مرحله گروهی نمی‌تواند برای مرحله یک چهارم نهایی ملاک ارزیابی باشد، به ویژه در بازی برگشت که تیم الاهلی دو بازیکن قدرتمندش را به همراه نداشت.

نماینده اصفهان که در حال حاضر وظیفه دشواری را بر دوش خود احساس می‌کند، با توجه به اینکه در بازی برگشت باید در عربستان به میدان برود، باید در بازی رفت از موقعیت‌هایش به بهترین نحو استفاده کند و نباید چیزی را به قضا و قدر بسپارد.

سپاهان با وجودی که بسیاری از ستاره‌های خود را در فصل جدید از دست داده، اما با حضور بازیکنانی چون محرم نویدکیا و محمدرضا خلعتبری و همچنین دیگر بازیکنان جوان امیدوار است بار دیگر برای فوتبال ایران افتخارآفرینی کند.

به گزارش فارس، برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

سپاهان ایران ـ الاهلی عربستان، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان، ساعت 20:30

آدلاید استرالیا ـ بنیاد کار ازبکستان، ورزشگاه هایندمارش، ساعت 19:30

اوسان هیوندای ـ کره جنوبی، ورزشگاه اولسان مونسو، ساعت 19:30

الاتحاد عربستان ـ «گوانگجو» چین ، ورزشگاه عبدالله فیصل، ساعت 20:35

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول