اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال سپاهان:

برنده سپاهان و الاهلی می‌تواند به فینال برسد

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: برنده دیدار تیم‌های الاهلی و سپاهان می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد و به همین دلیل کار تیم الاهلی را در اصفهان یکسره می‌کنیم.

برنده سپاهان و الاهلی می‌تواند به فینال برسد

حسن اشجاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دیدار تیمش برابر الاهلی اظهار کرد: الاهلی عربستان تیم قدرتمندی است و بازی دشواری مقابل این تیم داریم.

وی با اشاره به برد و تساوی سپاهان در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم الاهلی بیان کرد: این تیم چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نسبت به بازی‌های مرحله گروهی قدرتمندتر شده و نباید به نتایج بازی‌های قبلی استناد کرد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه سپاهان دوست ندارد سرنوشت صعود به بازی برگشت کشیده شود، تصریح کرد: هدفمان این است که در اصفهان گل نخوریم و گل بزنیم تا در بازی برگشت استرس نتیجه‌گیری نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه در بازی با نفت به دلیل بی‌دقتی توپ‌هایمان گل نشد، تاکید کرد: هیچ‌کس تمایل ندارد ما به عرب‌ها ببازیم و امیدوارم در بازی با الاهلی فرصت‌هایمان تبدیل به گل شود.

به گزارش فارس، در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر از تیم الاهلی عربستان پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول