اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد

اختصاص یک میلیارد تومان برای ساماندهی مدارس اصفهان

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هر ساله بیش از یک میلیارد تومان به صورت مشخص برای ساماندهی فضای مدارس اختصاص داده می‌شود.

اختصاص یک میلیارد تومان برای ساماندهی مدارس اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی ظهر امروز در حاشیه جشن شکوفه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر چه آموزش و پرورش در راستای کمبود‌های موجود در فضای آموزشی برای بازگشایی مدارس از تمام تمهیدات لازم استفاده کرده اما از خدمات مدیریت شهری در این زمینه نیز نباید غافل شویم.

وی با بیان اینکه با آغاز سال تحصیلی جان تازه‌ای در فضای شهر دمیده می‌شود، ادامه داد: حضور دانش‌آموزان در شهر سبب حیات دوباره شهر می‌شود و جان گرفتن دوباره شهر حاصل تلاش‌های صورت گرفته برای بازگشایی مدارس است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش، خانواده‌های دانش‌آموزان و مدیریت شهری همانند مثلثی هستند که شهر را برای بازگشایی مدارس آماده کرده‌اند، تصریح کرد: تجهیز‌شدن ناوگان حمل و نقل عمومی، آسفالت و مرمت مدارس و خیابان‌های مدارس و ایجاد فضای سبز در مدارس از اقدامات صورت گرفته در شهر برای بازگشایی مدارس محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه هر ساله بیش از یک میلیارد تومان به صورت مشخص برای ساماندهی فضای مدارس به منظور بازگشایی آنها اختصاص داده می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر تمام تسهیلات مورد نیاز برای تردد دانش‌آموزان در سطح شهر تأمین شده و از نظر زیرساختی در اصفهان مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

نصراصفهانی تاکید کرد: مدیریت شهری اصفهان در راستای آماده‌سازی داخل و اطراف مدارس، توزیع بلیت‌های رایگان اتوبوس در میان دانش‌آموزان محروم و اجرای طرح یار مهربان و اختصاص تعدادی کتاب و وسایل ورزشی به برخی از مدارس اصفهان از جمله اقدامات صورت گرفته توسط مدیریت شهری اصفهان به شمار می‌رود.

وی افزود: البته با خدماتی که شهرداری‌های مناطق در مدارس انجام می‌دهند، مدیریت شهری اصفهان هر ساله حدود 3 میلیارد تومان برای مدارس اصفهان هزینه می‌کند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول